innimellom Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei! Har nettopp bygd en PC for gaming, og lurte på om dere har noen meninger om hva som er best mellom Win 8.1 og Win 7 for først og fremst ytelse og brukervennlighet, men også for gaming. Har selv brukt Win 7 en god stund og er kjempe fornøyd. Har ikke hatt noen problemer, og ytelsen er tipptopp. Er det vits at jeg oppgraderer til Win 8.1 i det hele tatt, eller kan jeg få like mye ut av Win 7 med tanke på ytelse og fremtidig kompabilitet osv? Enkelt og greit; win 8.1 eller win 7 for min nye maskin? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Brukergrensesnittet til Win 8.1 kan være litt uvandt men det er noe en kommer fort inn i. Alle nye spill skal jo ha støtte for Windows 8.1 så det med kompatibilitet trenger du ikke tenke på. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Vel, hvis du skal kjøpe uansett, gå for Win8.1, hvis du allerede har win7 kan det vente. Edit: Skriveleif. Endret 9. mai 2014 av Sampson Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det er faktisk endringer som gjør at spill vil yte "noe" bedre i Windows 8.1 , her har Hardocp testet Battlefield 4 hvor det yter bedre i W8.1 : http://www.hardocp.com/article/2013/11/24/battlefield_4_windows_7_vs_81_performance_review/2#.U2zMx_l_toQ 1 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Gå for Windows 8.1 med Start8 på din nye pc, så vil du ikke merke at du bruker Win8.1 kontra Win7. Men du har da det nyeste OSet, nyeste DirectX (for spill) og pcen er mer fremtidsrettet enn med Windows7. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå