Ida Oftebro Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nå strammer amerikanske myndigheter opp populær meldings-app.Trodde du Snapchat slettet meldingene dine? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Nei, det har jeg aldri trodd. Har faktisk håpet at Snapchat etter de ble store ville si "fuck you" og legge alle bildene tilgjengelig åpent på nett for å vise for godtroende og naive folk er... Endret 9. mai 2014 av Kakeshoma 5 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nei, det har jeg aldri trodd. Har faktisk håpet at Snapchat etter de ble store ville si "fuck you" og legge alle bildene tilgjengelig åpent på nett for å vise for godtroende og naive folk er... Hahahaha, oh if only.. 1 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hehe bra at USA i hvert fall PRØVER å dekke over spionasjen Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nei, det har jeg aldri trodd. Har faktisk håpet at Snapchat etter de ble store ville si "fuck you" og legge alle bildene tilgjengelig åpent på nett for å vise for godtroende og naive folk er... Om de virkelig har tatt vare på alle bildene mine så får de heller bare vise dem, det ligger ikke så mye grensesprengende der. Personvern er viktig, og noe vi alltid må kjempe for å beholde, men skal du gjøre noe som helst på internett så må du leve med risikoen om at dataene dine kan havne plasser du ikke ønsker. Skal du være 100% sikker på å unngå personvernsbrudd på internett så kan du ikke bruke internett, så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hehe bra at USA i hvert fall PRØVER å dekke over spionasjen Ser på profilbildet ditt at du har glemt å ta på deg aluminiumsfoliehatten din! ;-) 1 Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Nå vet ikke jeg hva de faktisk gjør, men det står da ingenting i artikkelen om at de lagrer bildene på serverne sine. Det er lokalt på mobilene det er snakk om her. FYI. Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Nå vet ikke jeg hva de faktisk gjør, men det står da ingenting i artikkelen om at de lagrer bildene på serverne sine. Det er lokalt på mobilene det er snakk om her. FYI. Med backup på NSA sine servere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg