medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hey! Jeg er kvinne! Vi er pill råtne alle sammen! Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hey! Jeg er kvinne! Vi er pill råtne alle sammen! Heldigvis er ikke alle kvinner råtne, som du tror og tydeligvis er (ettersom du skriver som i "vi er"). Det finnes de kvinner som har verdighet, selvrespekt og ikke minst lojalitet nok til å være ærlige med den de måtte ha en flørt med. Løgnen du ville servert om det å være steril er ikke i grenseland en gang, men direkte drøy. For min del føler jeg det i hvert fall slik at det hele veien er viktig med den type gjensidig respekt, for at det skal fungere optimalt. Det tror jeg at både jeg og hun jeg måtte finne interessant, vil være tjent med, hvis vi begge vil bli bedre kjent. Spiller ingen rolle om det er snakk om en seriøs flørt eller en pulevenn, men jeg er sterk i troen på at ærlighet varer lengst i de aller fleste tilfeller. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Neinei desom ikke er råtne er de som er mest utspekulerte Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er lei for at noen har vært så slem mot deg og ødelagt deg og formet deg slik du har blitt i dag. Jeg håper noen er så greie mot deg at du får en skikkelig "aha"-opplevelse, slik at du kan være med å snu trenden heller enn å være en del av den. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ikke noe vits i å lyve til henne. Prat med henne, fortell hvordan du tenker det. Er ikke noe unormalt i å ville ha barn før man er 30. Jeg så for meg at jeg kom til å ha før jeg var 25 selv, men noen ganger går det annerledes enn man tenker - ganske ofte egentlig. Mange er ikke klare før de kommer heller og man har mange måneder på å bli klar, men det er veldig greit å være enig i at man vil prøve på det. Er et stort ansvar og ikke noe man skal ta lett på Men for all del: prat med henne! Fortell hvordan du føler det! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Jeg har ingen behov for å "teste" hvor glad hun faktisk er i meg, og i hvert fal ikke på denne måten. Dette var et temmelig tåpelig forslag, jeg er snart 25 år, ikke 17 lengre. Og jeg liker jo tross alt denne jenta, selv om hun vil ha barn snart.. så vil ikke lyve til henne Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 5 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Slike "tester" vil bare slå tilbake på ham selv. De fleste damer vil bli lite fornøyd den dagen de får vite at han ikke var steril likevel og sannsynligheten for å bli dumpet da vil nok være ganske stor.Nei poenget er da at han skal si at han ikke er steril etter ett legebesøk? Trenger da ikke fortelle henne at det hele var en test. Det var en interessant vinkling på det ciklide. Litt drastisk kanskje, men dog. Vanskelig å si hvordan det vil slå ut.Viktig å tenke litt nytt! Hvis hun elsker han vil hun beholde han selv om hun kanskje ikke kan få hans barn. Hvis dette er noe som betyr så mye. Synes dog midten av tjueåra er litt tidlig å bli verpesyk men det får være opp til hver enkelt. Edit: Dobbeltpost flettet av Tvillingsjel Nei. Man kan faktisk ikke forvente at en person som virkelig ønsker seg barn, skal fortsette å date en person som aldri vil ha barn eller er steril. Det vil være det samme som å kaste bort deler av livet sitt, spør du meg. Det å få barn er for de fleste en så stor deal at det vil kunne være en dealbreaker. Jeg synes forøvrig ikke at det er rart å være verpesyk i midten av 20 årene. Det er også sånn for mange at man ikke tenker på å få barn engang før man treffer en spesiell person som bare føles helt riktig. Må også si at jeg ikke forstår meg på "dagens ungdom", som kaller det å "nettopp ha begynt å date" når man har datet i flere mnd. Synes i grunn det er rart å date i flere mnd også. Etter noen mnd så hadde det vært naturlig for meg å si at vi er i et forhold, ikke fremdeles i datingfasen. Til TS: hvis du ikke har gitt henne skikkelig respons på emnet, så er det ikke sikkert at hun faktisk vil ha barn akkurat nå eller i morgen, men at hun bare vil ha svar på om du ønsker barn, gjerne innen de fem neste årene. Jeg vet i hvert fall med meg selv at hvis jeg ikke får et ordentlig svar på et spørsmål som betyr mye for meg, så blir jeg litt obsessed av emnet. 2 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Du må nok prøve og forklare til henne at det er det største og lengste skrittet du kan ta her i verden, det er og få barn. Det endrer så og si hele hverdagen til 2 mennesker og fjerner mye. Selvfølgelig er det helt fantastisk og få barn men det er verdens største steg og ta siden 99% av alt blir anderledes, Prioritering,Økonomi,Jobbing,Fritid,Ferieplaner med mer ! Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) TS , du har guddommelige gener antar jeg? For jeg ser ellers ingen grunn til at hun skulle "fange", eller "lure" seg frem til et barn med deg liksom. (Med mindre hun er GAL. Og det vet vel du bedre enn oss her inne på lille diskusjon.no ) Og du trenger heller ikke å "løpe" som de fleste kloke hoder her inne sier. Fortell heller jenta at du ikke vil være far /ha familie før om mange år, så får du se om hun syns du er verdt å vente på Endret 10. mai 2014 av Lady_A 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (...) Med mindre hun er GAL. (...) Min erfaring tilsier at man aldri skal se bort i fra at ett kvinnemenneske er gal, fornuft ligger vandligvis begravd under flere lag med "kvinneting". Som mann har man ikke frihet til å gjøre dumme valg når det kommer til dette evnet, man må være forsiktig og skeptisk. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2014 TS , du har guddommelige gener antar jeg? For jeg ser ellers ingen grunn til at hun skulle "fange", eller "lure" seg frem til et barn med deg liksom. (Med mindre hun er GAL. Og det vet vel du bedre enn oss her inne på lille diskusjon.no ) Og du trenger heller ikke å "løpe" som de fleste kloke hoder her inne sier. Fortell heller jenta at du ikke vil være far /ha familie før om mange år, så får du se om hun syns du er verdt å vente på Hehe, dårlig med gudommelige gener her. Det er nok ikke verre enn at vi snakker om det. Løpe er nok ikke et alternativ nei, jenta er jo digg! Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 TS , du har guddommelige gener antar jeg? For jeg ser ellers ingen grunn til at hun skulle "fange", eller "lure" seg frem til et barn med deg liksom. Finnes nok av de som finner seg en stakkar som egentig ikke vil ha barn for å bli alenemor og få barnebidrag fra den ufrivillige faren. Guddommelige gener er ikke noe krav, vanlig gener holder i massevis får å nå ett evt. mål om å bli alenemor... Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 TS , du har guddommelige gener antar jeg? For jeg ser ellers ingen grunn til at hun skulle "fange", eller "lure" seg frem til et barn med deg liksom. Finnes nok av de som finner seg en stakkar som egentig ikke vil ha barn for å bli alenemor og få barnebidrag fra den ufrivillige faren. Guddommelige gener er ikke noe krav, vanlig gener holder i massevis får å nå ett evt. mål om å bli alenemor... Ingen oppegående kvinne med ordinær selvrespekt ser det som "ett mål" å sikre seg sædcellen til tuslende ola nordmann på gata for å bli alenemor. Jeg ser det selvsagt som en mulighet og til dels fakta at disse kvinnene finnes, men dette er kvinner det er noe veldig galt med. Så, med mindre hun dama her er forvirret til sinns, så tar det ikke lange tiden for henne å vurdere om hun mener TS er verdt den eventuelle tid å vente på, før han eventuelt vil være far til hennes barn/ha en familie med henne. Om/hvis. Det er så enkelt som å direkte spørre, og å ta konsekvensene deretter. Er de ikke enige, så er det så feiende flott enkelt å si adjø og farvel til hverandre Så kan hun finne en mann etter sine ønsker, og TS ei jente etter sine. (Husk OGSÅ for gudsskyld at "it takes two to tango", og at han selv må ta ansvar for sine handlinger; ) a.k.a GUMMI. ) 4 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Det beste jeg vet er å knulle rundt for å med vilje bli gravid med noen jeg ikke kjenner fordi jeg har så sykt lyst på barn, for så å kreve bidrag fra barnefaren, julegaver, helgepass og sikre at økonomien hans går i dass. Drømmen er å ødelegge kroppen og sette fremtiden på vent i mange år for å føde litt unger med en barnefar jeg ikke vil ha noe å gjøre med! Alle vet jo at det er MYE mindre arbeid og MYE mer lønnsomt for en kvinne å være alenemor med støtte fra nav med hendene fulle 24/7 enn å jobbe 37,5 timer i uka fra kl 8-16 for en helt igjennomsnitlig lønning. JEG SKJØNNER IKKE AT FLERE IKKE GJØR DETTE. 2 Lenke til kommentar
Lady_A Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Lol!! XD La oss alle finne oss en helt average ola nordmann og manipulere han, lure han inn til farskap og bli gravide!!! Så kan vi Nav'e og kose oss med strekkmerker og små pengene vi sitter igjen med i måneden!!! F*@$ yeah!! Dollar dollar bill , baby. 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Hehehehe, dere legger det fram så vakkert jenter... Litt mer nyansert er det nok, men det er vel mange nok eksempler på jenter som har sex uten beskyttelse og som blir gravide, for så å gjennomføre svangerskapet mot den lykkelige gravørs ønske. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg tror nok det meste bunner i uhell og at de ikke tørr ta abort. (Nei, det er ikke bare å ta en pille å drite ut fosteret) Og siden det er jævelig dyrt med kid kan jeg på en måte skjønne at de benytter seg av de økonomiske mulighetene de får. Men hver så snill a gutter. Drit i å gå rundt å si at det er så mange damer som leter etter ufrivillig donor, for det er bare piss. En og annen finns. Men det finnes en og annen som slår kvinner i bakken og voldtar dem. Men jeg går ikke rundt og sier at det finns mange av dem forde. 2 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er ikke slik at jenter flest går rundt og lurer på hvordan de kan få en fyr til å gjøre seg gravid. Når man får bar med noen så blir man aldri kvitt dem og må ha et forhold til dem resten av livet og snakke positivt om dem til ungen også. Dessuten er det ikke slik at alle fyrer man ser har så gjeve gener som man bare dør etter å føre videre heller. Er ikke slik at man vil ha enhver fyr man ser Men når man er i et forhold og ene parten vil ha barn, så er det viktig å prate sammen. Man kan ende opp med å kaste bort mange fruktbare år på noen som ikke vil ha barn og så plutselig få litt dårlig tid en dag. Om man absolutt ikke vil ha barn, så er det bedre å la personen man er sammen med ta stilling til hva de vil gjøre. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Jeg tenker at det å være ærlig rundt det å ville ha barn er ganske naturlig og egentlig ganske viktig, spesielt hvis den ene parten har et sterkt ønske om ban. Det var noe jeg i grunn snakket med kjæresten min om fra starten av. Rett og slett fordi jeg ikke gidder å kaste vekk mer tid på menn som ikke vil ha barn. Men det betyr ikke at man må og skal ha barn akkurat nå, men det er viktig at man får klarhet i hva man faktisk vil. Her er barneønsket så sterkt at hadde han ikke hatt et ønske om barn ville jeg sett meg om etter en annen. Nå er steril-problematikken faktisk reell for vår del, men heldigvis er det i dag mulig å få hjelp i slike situasjoner. Forøvrig var jeg gift med en mann som ikke ville ha barn. Jeg ville gjerne ha barn. Jeg lurte ham selvfølgelig ikke. For det første har jeg ingenting til overs for mennesker som lurer andre mennesker, og for det andre så er det viktig for meg at barnet er ønsket av foreldre som elsker det. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå