AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har begynt å date ei jente for ikke så lange siden. For øyeblikket ser det ut til at det meste oss i mellom fungerer bra. Vi er begge snart i midten av 20-årene, med like interesser.. Stor vennekrets og felles hobbyer. Alt ligger egentlig til rette for at det kan bli bra mellom oss etter hvert. Det eneste som skremmer meg ved henne, er at hun snakker litt vel mye om at hun ønsker seg barn snart. Jeg synes kanskje det er litt merkelig at hun snakker så mye om det i og med at vi kun har datet "skikkelig" i noen beskjedne måneder... Gjør meg litt skeptisk, da jeg ikke har lyst på noen unge på lenge ennå. What to do? Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Fortell henne at du ikke har lyst på noen unge på lang tid ennå. 8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Add: På en annen side tror jeg ikke hun er personen til å "utnytte" meg, bare for å få barn... - TS. Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Men pass uansett på å bruk gummi når dere øver, kan bli en dyr økt for deg om hun ønsker barn og plutselig blir gravid... Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hun mener at hun har lyst på barn snart, du har ikke det, da må dere snakke om det, det blir et evig mas til du gir henne et barn, det kan jeg love deg. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Mange jenter er sleipe så pass på hvor frøa lander, jeg har venner som har blitt utsatt for sabotasje men de var kun heldige at det ikke skjedde noe Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg har begynt å date ei jente for ikke så lange siden. For øyeblikket ser det ut til at det meste oss i mellom fungerer bra. Vi er begge snart i midten av 20-årene, med like interesser.. Stor vennekrets og felles hobbyer. Alt ligger egentlig til rette for at det kan bli bra mellom oss etter hvert. Det eneste som skremmer meg ved henne, er at hun snakker litt vel mye om at hun ønsker seg barn snart. Jeg synes kanskje det er litt merkelig at hun snakker så mye om det i og med at vi kun har datet "skikkelig" i noen beskjedne måneder... Gjør meg litt skeptisk, da jeg ikke har lyst på noen unge på lenge ennå. What to do? Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 Løp for livet 1 Lenke til kommentar
Freya14 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Vær dønn ærlig og innrøm at du ikke ser for deg barn på flere år enda. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ser ut som om vi trenger oss en real snakk ja, om det blir mere dating og barnemaset ikke gir seg! Anonymous poster hash: 9d7e6...c09 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror hun hinter om at hun ønsker barn rimelig snart. Damer har som regel mange tanker i hodet lenge før de sier noe, så du må nesten regne med at hun er enda lengre fram i prosessen enn det later til. Du bør nok ta dine forhåndsregler her. Det er vel tvilsomt at hun aktivt vil gå inn for å lure deg, men skulle "uhellet" være ute er det rimelig sikkert at det blir gjennomført. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Sterilisering eller løp. Anonymous poster hash: 7a52c...c26 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det så rart at hun har lyst til å etablere seg snart da? Er ikke alle som har lyst på barn når de begynner å bli gamle og skrukkete. Jeg trodde det var vanlig å få barn før man ble 30... Uansett så er det bra hun er så åpen om hva hun tenker og føler, og at hun "slenger ut" eller lufter idéen. Hvis dette ikke er noe for deg så må du jo si ifra. Jeg synes det er mye bedre at hun lufter idéene sine, enn at hun plutselig kommer og "surprise! jeg er gravid!", noe som ikke er uvanlig for kvinner som virkelig er verpesyke og desperate etter å få avkom... Ta deg sammen og tenk litt rasjonelt. Tydeligvis er du et greit farsemne som hun kan tenke seg å etablere seg med. Ta det som et enormt komplement. Det betyr at du innehar de egenskapene og ressursene hun ser etter. 4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det er helt klart bra at hun er åpen om dette ja. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det var en interessant vinkling på det ciklide. Litt drastisk kanskje, men dog. Vanskelig å si hvordan det vil slå ut. Lenke til kommentar
Freya14 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Slike "tester" vil bare slå tilbake på ham selv. De fleste damer vil bli lite fornøyd den dagen de får vite at han ikke var steril likevel og sannsynligheten for å bli dumpet da vil nok være ganske stor. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Slike "tester" vil bare slå tilbake på ham selv. De fleste damer vil bli lite fornøyd den dagen de får vite at han ikke var steril likevel og sannsynligheten for å bli dumpet da vil nok være ganske stor. Nei poenget er da at han skal si at han ikke er steril etter ett legebesøk? Trenger da ikke fortelle henne at det hele var en test. Det var en interessant vinkling på det ciklide. Litt drastisk kanskje, men dog. Vanskelig å si hvordan det vil slå ut. Viktig å tenke litt nytt! Hvis hun elsker han vil hun beholde han selv om hun kanskje ikke kan få hans barn. Hvis dette er noe som betyr så mye. Synes dog midten av tjueåra er litt tidlig å bli verpesyk men det får være opp til hver enkelt. Edit: Dobbeltpost flettet av Tvillingsjel Endret 9. mai 2014 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Å oppfordre han til å manipulere henne ved å fortelle henne at han tror han kan være steril er en veldig dårlig idé, det er sånn typisk idé som kan komme fra en mentalt forstyrret og manipulerende kvinne... Håper ikke TS tar til seg dette "rådet"... Det er vanvittig teit å "teste" slik. Oppfordrer ingen til å drive med slik manipulerende atferd... Og til dere som driver med det, det slår tilbake(!). Fullstendig idiotisk! Nei poenget er da at han skal si at han ikke er steril etter ett legebesøk? Trenger da ikke fortelle henne at det hele var en test. Uff... Det var en interessant vinkling på det ciklide. Litt drastisk kanskje, men dog. Vanskelig å si hvordan det vil slå ut.Viktig å tenke litt nytt! Hvis hun elsker han vil hun beholde han selv om hun kanskje ikke kan få hans barn. Hvis dette er noe som betyr så mye. Synes dog midten av tjueåra er litt tidlig å bli verpesyk men det får være opp til hver enkelt. Du har sett litt for mange romantiske dramafilmer produsert i Hollywood tydeligvis. Desverre fungerer ikke dette så bra i virkeligheten og vitner om å være fullstendig pappskalle og dramaqueen. Hvis man driver med slik manipulering så er man fullstendig respektløs ovenfor den andre. Alt er selvfølgelig individuelt. Å være verpesyk i midten av tjueårene er ikke uvanlig. Jeg hadde ikke blitt skremt eller sjokkert om en eller ei i midten av tjueårene fortalte meg at de planla å få barn. Edit: Dobbeltpost flettet av Tvillingsjel Endret 9. mai 2014 av Tvillingsjel 8 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Sånn seriøst. Si til henne at du tror du er steril å se hvordan hun reagerer. Hvis hun stikker - er hun ikke noe å ha. Hvis hun fremdeles holder kontakten etter noen uker si at du var hos legen og alt var bra, men at du ikke ønsker barn enda. Bare en liten test for å se hvor glad hun faktisk er i deg:) Virkelig? Den type løgner er bare tragiske. Ha heller selvrespekt nok til å si ting som det er og vær klar på at du ikke ønsker barn i nærmeste fremtid. Hvis hun ikke respekterer det, er hun ikke noe å samle på uansett. 1 Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jenter som driver med slike løgner er det værste å komme borti. Til dere jenter, oppsøk hjelp. Det er helt vanlig å ha personlighetsforstyrrelser, men det finnes faktisk hjelp å få. Å manipulere andre bidrar bare til en dårligere verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå