Gå til innhold

Hvilken mobil operatør passer mitt bruk?


Anbefalte innlegg

Hei,jeg er inntrisert i og få meg et nytt mobil abbonement.

Etter som nå kommer regninga på rundt 400-500 i mnd.

 

Jeg har Telenor Dujice nonstop som egentlig er 200 kr i mnd,men det blir endel dyrer av en noen merkelig grunner.

 

Jeg er super lei av at det blir så dyrt, jeg ønsker meg et nytt abbomenet hvor jeg kun trenger litt ringe tid, ca 60 min i mnd .

Jeg ønsker å få det billigst mulig har ikke behov for og bruke internett på mobilen.

 

Hvilket abbonement annbefaler derre meg?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil anbefale deg å ta en titt på telepriser.no.

 

Er du sikker på at du ikke har kjøpt telefon med binding? Slik at du betaler 200,- kr pr mnd for abonnement og 2-300,- kr i nedbetaling på telefonen?

 

Du kan jo se på fakturaen din og se hva som utgjør de forskjellige postene.

Lenke til kommentar

Du gir eigentleg litt for lite informasjon om kva du eigentleg betaler for.

Er det datatrafikken som er dyr? Altså at du overskrider datakvota som du har per måned?

Eller ringer du mykje spesialnummer? (femsiffra supporttelefoner, opplysningstelefon og telemarkedtjenester).

 

 

Per i dag så er det billegaste alternativa for småbrukere å enten gå for eit slikt 200 kroners abonement som du har i dag, eller på kontantkort dersom forbruket er veldig lavt.

 

Eg har ikkje djuice sjølv, men det er heilt sikkert ei kundeside som du kan logge deg inn på for å sjå kva du bruker av ringetid, meldinger og datatrafikk kvar måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...