minotir Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei. Finns det et bra alternativ til ambilight-teknologien som Philips har på enkelte tv-er? Finner forskjellig når jeg googler, men vil være sikker på at det er et bra produkt før jeg investerer. Mener også jeg leste noe om at lysene krever pc for å funke. Det er jeg ikke interessert i. Har en 46" Samsung led-TV om noen lurte ;-) Takk på forhånd! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Det er en egen tråd om dette. La meg lete, kjøpte hardwaren selv , men ikke satt opp enda. Finner ikke tråden, med det er dette settet alle kjøpte. Ja krever pc for å kode boksen med copy-paste Men skal kjøre alene etterpå. Endret 9. mai 2014 av War Lenke til kommentar
minotir Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Takker :-) skal sjekke det ut når jeg kommer hjem fra jobb :-) Lenke til kommentar
minotir Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Har googlet litt mer nå. Finner dette produktet: lightpack.tv/ , men det virker som det kun gir light-effekten når man kjører gjennom pc, android eller lignende. Da jeg for det meste streamer gjennom Serviio eller ser på riks-tv som går gjennom cam-modul så blir dette et problem. Kommer Adalight til å funke med alt som vises på skjermen? Edit: etter litt mer googling så gjør det ikke det Andre forslag? Endret 9. mai 2014 av minotir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå