decophly Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei, Holder på med en oppgave som krever en del modeller, men sliter å finne programvare som er egnet. Som regel kommer det bare opp 3D-software, noe jeg ikke er ute etter.Har dere noen tips? Må inneholde standard ting som muligheten til å lage piler, sirkler, trekanter og gjerne ha muligheten til å eksportere inn egne bilder.Trenger ikke være mer komplisert enn dette: Takk på forhånd! Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Google docks-drawing. / Google disk / del av gmail/google+/styret. Eksempel 3min uten å ha brukt det før. (da disse ble laget) Endret 9. mai 2014 av War Lenke til kommentar
Faller Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Microsoft Office Visio er et annet alternativ som gjør akkurat det du er på jakt etter. I motsetning til Google, koster det derimot penger. Jeg bruker det på jobben til å tegne flytskjemaer som kan ligne på noen av skjemaene du har lagt ved. Mvh Faller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå