bso Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva er forskjellen? Hvilket anbefaler dere? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6083 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6085 Skriv gjerne om du har erfaringer med Lian Lie. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det eneste som er forskjellig med de to kabinettene er fronten, og da er det bare enkelt og greit å velge det som ser finest ut. Uansett hvilket du velger vil du få et kjempekabinett. Lenke til kommentar
bso Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Er det ingen som har erfaringer med Lian Li? Skal bestille fra Microplex men er litt usikker om det er et annet som anbefales mere. Er viftene brukbare som er "orginale"? Er det lurt å kjøpe en anne viftestyring? Og hvilken passer best? Håper det er noen med "skrivekløe" som kan hjelpe meg med noen svar! På forhånd takk!!! Lenke til kommentar
PastaJensen Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Har nett fått meg pc6100, som vel er mykje det samme kabinettet. Vil sei viftene er fult brukbare :wink: Men ein viftekontroll er og anbefale, det vert litt mykje renosans om du skal ha alle viftene på full guffe. kjøpte sjølv sunbeam reobuss. Nb! Pass på at du får med nok overganer fra drev til molex kontakter. Lenke til kommentar
trym13 Skrevet 21. oktober 2003 Del Skrevet 21. oktober 2003 har det kabinettet der vindu på høyre sia ? Lenke til kommentar
bso Skrevet 23. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2003 har det kabinettet der vindu på høyre sia ? Nei, 6083 og 6085 har ikke vindu. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg sitter med et lignende lian li kabinett (vet ikke hvilken modell, men er bygd opp som de to du ser på) Og er veldig godt fornøyd med det. Det er godt å jobbe med og har en solid konstruksjon. Viftene er helt greie 80 mm vifter. Middels lydnivå, jeg driver for tiden med litt lydreduserende tiltak så jeg har byttet dem ut. De forstyrrer bare hvis man skal sove i samme rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå