grassSheepdunder Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei folkens; Jeg har Tysk III, og jeg sliter enormt med å få til noe. Jeg mister mer og mer motivasjon, og jeg får bare lyst til å gi opp. Det er tross alt snart eksamen (kanskje). Men angående vitnemål på videregående (VG3, studiespesialiserende m/realfag), må jeg bestå i tysk III selv om jeg har hatt Tysk II tidligere? Eller kan jeg droppe Tysk III, og fortsatt få vitnemålet? Ugh Hilsen en lei skoleelev Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Tysk III er valgfag. Går du under det timeantallet som er krevd for vitnemål mister du følgelig vitnemålet ditt. Antar at situasjonen din er at du har to realfag og tysk III? om du derimot har enda et programfag skal det ikke være problematisk å fjerne tysken. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Med andre ord kan du gi opp tysken, men bare hvis du erstatter det med et annet valgfag. Og det rekker du ikke å gjøre hvis du vil ha vitnemål til sommeren. Lenke til kommentar
grassSheepdunder Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ok da skjønner jeg Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå