Gå til innhold

Trenger HL cd-key som ikke er i bruk

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen snille sjeler der ute som ikke bruker sin Half-Life cd-key? Jeg har en kompis som vil begynne med Counter Strike, men hans cd-key er allerede i bruk av en annen. Er det noen som har halflife liggende og ikke bruker det, hadde jeg vært svært takknemlig hvis jeg kunne låne keyen. På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har et som bare ligger der gjør det vel ikke noe om jeg låner deres key vel? Han har allerede Half-Life, men var dum nok til å gi keyen sin til en kompis som ikke har det. Så nå må en av dem ha ny, og ingen har lyst å kjøpe det.

Jeg vil gjerne ha svar, ikke skjenneprekener. Er det noen som har en cd-key liggende, og ikke bruker den, ville jeg som sagt bli meget takknemlig om jeg kunne låne den.

Lenke til kommentar
Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere, eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt

Posten stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...