Gå til innhold

Lydløst hovedkort for deg som vil bygge smått

Anbefalte innlegg

poenget mit var at slike strømforsyninger var ikke noe man hadde logende som artikkelen påstod.

Du derimot vrir og vender på argumentene mine som det passer deg i stedet for å argumenterer i mot på en normal måte

Da må jeg jo tro at du har misforstått det jeg vil frem til og samtidig nekter for det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har selv påstått at du har noe liggende (skjermadapteret)... Så det er du som kommer med rare konklusjoner. Men det er ikke lett å følge med deg på alle merkverdige ideene og påstandene dine, så det kan hende ikke svarene er perfekte heller.

Samt at det sikkert er en del med universallader der ute. (Brukes til laptop, mobil/ hardfisk etc..) Ja vi solgte en del av dem på elkjøp, og har flere selv. For ikke å snakke om at de er vesentlig lettere å få tak på enn dyre og sjeldne pico-PSUer som er det konkurrerende produkter har. Dermed er dette en forbedring og noe folk faktisk kan ha hjemme. Om ikke alle, så noen.

Men at de er lettere tilgjengelig er vel det viktigste.

Lenke til kommentar

Du har selv påstått at du har noe liggende (skjermadapteret).

Nei den brukes til skjermen .

Man kan da ikke velge mellom hovedkort ( pc ) eller skjerm

selv om du påstår det så er jeg sikker på at man ikke bare kan tan en strøm adapter og så bruk den ti dette hovedkortet .

Den må passe

30W var greit nok man hvis man kobler til flere ting som drar strøm så holde det ikke

hvis 30W bare var til hovedkortet så holder det ikke med hvilken som helst strøm adapter til skjermen eller andre pc relaterte enheter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...