Langen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Heisann! Har tenkt å investere i en bærbar pc og da trenger jeg noen tips. det jeg har tenkt å bruke pcn til er for det meste spilling, har tenkt å legge i rundt 15000kr i håp om at den kan vare noen år. har sett litt på de nye ASUS g750 noen som har noe erfaringer med de? Takker for svar. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Tror de fleste vil anbefale deg stasjonær. ASUS G750JZ 17.3" Full HD GeForce GTX880M 4GB,Core i7-4700HQ,16GB RAM,256GB SDD,1.5TB HDD,DVD±RW,Win 8.1 er vel den laptopen som kommer nærmest fremtidrettet, uansett er dette snakk om veldig dyr laptop, da en stasjonær til 10 000 kr er et bedre kjøp og mere fremtidrettet. Lenke til kommentar
Langen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 har full forståelse for at stasjonær er det beste valget med tanke på økonomi og oppgradering i fremtiden, men vis det er mulig å få en bra bærbar pc til gaming for noen lapper dyrere så er det verdt det for min del. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) har full forståelse for at stasjonær er det beste valget med tanke på økonomi og oppgradering i fremtiden, men vis det er mulig å få en bra bærbar pc til gaming for noen lapper dyrere så er det verdt det for min del. Kjøp deg heller en stasjonær spill-PC, spill på den, og så kjøper du en lett kvalitetsbærbar (les bedriftsmodell). Endret 9. mai 2014 av stigfjel Lenke til kommentar
Langen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 ja men vis vi ser bort ifra at det er " smartest " å kjøpe seg stasjonær. Hvilken bærbar pc egner seg best til spilling med en pris rundt 15000,- ? Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 ja men vis vi ser bort ifra at det er " smartest " å kjøpe seg stasjonær. Hvilken bærbar pc egner seg best til spilling med en pris rundt 15000,- ? Tja, de sier i hvert fall at spillbærbare ofte har et vifteproblem, og at kvaliteten på dem ikke akkurat er den beste. Jeg ville vært skeptisk til å bruke så mye penger på et forbrukerprodukt, som spillbærbare gjerne er. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ser at komplett skal ha over 16 000 for g750jz multicom skal ha litt over 13 000 for samme modell bare uten SSD, og litt mindre ram (8gb er uansett mer enn nok) http://www.multicom.no/G750JZ-17e3-Full-HD-4e-gen-Intel-Core-i7-4700HQe-8GBe-750GB-HDDe-GeForce-GTX-880Me-BT4e-USB3e-DVDe-Windows-8e1-ASUS/cat-p/c/p7201677 Så kjøper du 256gb ssd fks samsung sin, og da havner du på rundt 14 500 kr. 2000 kr rimeligere enn komplett. Å installere en harddisk er ikke akkurat vanskelig. Forøvrig har denne fått kjempe skryt i statene: ips skjerm gtx850m osv, men klarer ikke dra bf4 bra fks. Men spiller du dota 2 og lol fungerer den veldig bra, og litt lettere å ta med seg rundt: https://www.komplett.no/asus-n550jk-156-full-hd-touch/808357 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 ja men vis vi ser bort ifra at det er " smartest " å kjøpe seg stasjonær. Hvilken bærbar pc egner seg best til spilling med en pris rundt 15000,- ? Tja, de sier i hvert fall at spillbærbare ofte har et vifteproblem, og at kvaliteten på dem ikke akkurat er den beste. Jeg ville vært skeptisk til å bruke så mye penger på et forbrukerprodukt, som spillbærbare gjerne er. Hvem er disse folka som sier det? Clevo er jo kjent for å være billig plastikk som bråker mye. men fks Asus er jo kjent med sin g750 serie at den forholder seg kald og rolig Lenke til kommentar
Langen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Tror det bikker over mot G750JZ. vil den kunne kjøre det meste av spill på god grafikk, og hvor lang tid tar det før den blir " utdatert " ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå