GroKoDilla Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Tullipspider Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Her fremstår fullstørrelse som beste presentasjonsmåte på min skjerm. Men det kan være fordi jeg sitter med 32 tommers TV skjerm koplet til en laptop. God macro der lille Petter edderkopp også kommer skarpt og detaljert fram. Jeg ville henta litt her og der av det grønne rundt om i bildet og klonekamuflert vekk den røde oppe i hjørnet som trekker ufortjent oppmerksomhet. Jeg føler at høyre øye stadig vil opp i det hjørnet. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Her fremstår fullstørrelse som beste presentasjonsmåte på min skjerm. Men det kan være fordi jeg sitter med 32 tommers TV skjerm koplet til en laptop. God macro der lille Petter edderkopp også kommer skarpt og detaljert fram. Jeg ville henta litt her og der av det grønne rundt om i bildet og klonekamuflert vekk den røde oppe i hjørnet som trekker ufortjent oppmerksomhet. Jeg føler at høyre øye stadig vil opp i det hjørnet. Roar Mange takk for tilbakemelding, Roar! Prøvde meg på den klonings'en, men da syntes jeg bildet ble så kjedelig... ;-) Litt usikker på hva du mente med å "hente det grønne"... Vil du vær så snill å forklare for meg? Vil gjerne lære!! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg