SilvioBerlusconi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Blant de beste åpningsreplikker på tinder er; "Du?" "Frøken... Må spørre deg om noe viktig, men da må du love å svare sant!" "Eeeeehm?!" Disse vekker nysgjerrighet og svært, svært få jenter klarer ikke å ikke svare, og da er samtalen i gang - the game is on! Du er premien. Er hun ikke keen, så er det hennes tap. Ha ALLTID det i bakhodet, når du sjekker jenter. I tillegg, må du alltid ha som forventning at hun synes DU er attraktiv! Always assume attraction. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 "Frøken... Må spørre deg om noe viktig, men da må du love å svare sant!" Hehe prøvde denne nå siden jeg har ingenting å tape. Jeg for se hvordan det går .) Jeg ser meg selv som ikke stygg for å si det slik. Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 "Frøken... Må spørre deg om noe viktig, men da må du love å svare sant!" Hehe prøvde denne nå siden jeg har ingenting å tape.Jeg for se hvordan det går .) Jeg ser meg selv som ikke stygg for å si det slik. Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Hehe! Du får gi update! Et annet godt tips er å sende åpningsmeldingene på kveldstid (18-23), ettersom de da mest sannsynlig tar det rolig på kvelden og ikke har mye å "stresse" med som på dagtid, og heller ikke sover. Sender man melding midt om natten, kan en naturligvis risikere at dem sover, for så å stå opp morgengretten til en (eller flere) som prøver seg på tinder. Kommer veldig an på jenta, for man er alle forskjellige. Men de åpningsreplikkene jeg hostet opp der er rimelig safe. Ha en god jaktsesong, folkens! Satser på mye sommermus i år. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) er du så fantasiløs at du ikke aner hva du skal skrive til henne? Eller sitter du å synser om du i det heletatt skal skrive til henne, pga deres felles venner? "An Angel just matched me... ;-) " Jenter som ikke gir respons på slikt er ikke verd å kaste bort tiden på. Endret 10. mai 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Hehe! Du får gi update! Update Desverre ingen svar der Men jaja flere fisker i havet Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Endret 15. mai 2014 av Tvillingsjel Fjernet unødvendige quotes, Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå