AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hei fant ikke noen tråd å kaste denne inn i så starter en tråd. Hei har matchet med ei på Tinder, har sendt hei skjer på chatten men har ikke fått svar. Vi bor veldig nære hverandre (eller hun er nærme meg) geografsk typ samme by, Så derfor var hun ikke vanskelig å finne på face siden v har 30+++ felles venner på face. Så mitt spørsmål er kjære godtfolk på diskusjon.no er det kurt av meg å legge hun tl på face nå eller vl jeg da virke for desperat, eller vil hun finne det søtt og vil like initiative? Tusen takk for svar Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb 1 Lenke til kommentar
Andoon Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Siden du ikke har fått svar så vil du virke "desperat" om du legger henne til på Face. Jeg ville avventet og sett om hun svarte. Men husk at det er ikke alle på Tinder som er der for å snakke. Noen vil bare ha bekreftelse på at de ser nogen lunde ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 har sendt hei skjer på chatten men har ikke fått svar.There's your problem.Vær litt mer kreativ enn dette. Vær så snill. Hater slike intetsigende meldinger. Anonymous poster hash: efd78...fb5 3 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 blikke noe napp med en sånn startmelding.... 1 Lenke til kommentar
johanf Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor skulle det være et problem med en sånn melding? Hun har jo allerede meldt sin interesse, siden de har en match? Man må jo begynne et sted, og "hei" er jo et av de første ordene. Du går ikke frem til noen ute på byen og sier "Halla på rei, jeg heter Oskar og liker å gå i fjellet, stå på ski og spise sterk mat på indiske restauranter. Jeg ser du har noen bilder fra friluftseskursjoner selv - har du vært på noen spennende fjelltopper i det siste?" 4 Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 (endret) Haha... fantastisk! Det skal prøves neste gang jeg er på byen! Neida, men du kan jo skrive dette:"Hei. Jeg heter Jarle. Ser du liker Red Hot Chilli Peppers. Hva er favorittlåten din da? Min er Californication, for den minner meg om første gang jeg hørte den. Rånte rundt i en lånt kabriolet med broren min. Hvor bor du hen? Står 13km, så det må jo være her i byen. Hvilken skole går du på, eller hvor jobber du?" Nå sier jeg ikke at det var noe god ting å skriv altså. Jeg har ikke så mange matcher på tinder, og enda færre som svarer Endret 9. mai 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor skulle det være et problem med en sånn melding? Hun har jo allerede meldt sin interesse, siden de har en match? Man må jo begynne et sted, og "hei" er jo et av de første ordene. Du går ikke frem til noen ute på byen og sier "Halla på rei, jeg heter Oskar og liker å gå i fjellet, stå på ski og spise sterk mat på indiske restauranter. Jeg ser du har noen bilder fra friluftseskursjoner selv - har du vært på noen spennende fjelltopper i det siste?" Man kan av og til trykke feil på tinder. Noen har også lav terskel for å like folk, da man ikke har noe å tape og kan velge og vrake i tilbud etterpå. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 virker for meg at folk er på tinder for morro skyld og ikke for og finne seg noen og bli kjent med men, virker som folk bare er nysgjerrige på hva det er egentlig. Lenke til kommentar
extrad Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nå har ikke jeg Tinder, og har ikke satt meg noe særlig inn i hvordan det funker, men jeg hadde nok sannsynligvis ikke orket å svare om jeg fikk en melding med "hei skjer". Om jeg hadde svart så hadde det vært for å være høflig. "Hei! Hvordan går det?" Funker bedre. Uansett, meldingen hun fikk kan ligge under annet, så ikke sikkert hun har sett den. I så fall så hadde det ikke gjort noe om du hadde lagt henne til, men om hun har sett meldingen så vil det virke desperat ja. Litt vanskelig å vite om hun har sett meldingen eller ikke da. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Ok da tror jeg at jeg bare venter litt, som noen ser kan hun bare ha likt meg og andre for å se hvor mye respons hun fikk. Tror ikke jeg skal legge hun på face eller skrive noe mer slik som Hei jeg heter Anon jeg liker trening og friluftsliv bla bla bla tror det toget er kjørt for det. Men tusen takk for svar Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvordan kan dere ha 30 felles venner og ikke tilhøre samme miljø? Nå er jeg litt gammeldags men med så mange felles venner burde det være enkelt å "tilfeldigvis" treffe på henne i real life, og da nevne at du sendte en melding på tinder. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvordan kan dere ha 30 felles venner og ikke tilhøre samme miljø? Nå er jeg litt gammeldags men med så mange felles venner burde det være enkelt å "tilfeldigvis" treffe på henne i real life, og da nevne at du sendte en melding på tinder. Når det kommer til felles venner, og samme miljø har jeg blitt overasket masser av ganger... Har snubla over folk på FB som jeg har over 100 felles venner med, men aldri før har møtt eller sett Går an! 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det er gørr kjedelig med karer som skriver "hei, skjer?" på Tinder. Jeg pleier som oftest ikke svare dem jeg heller. Skill deg fra mengden! 1 Lenke til kommentar
SilvioBerlusconi Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er ekspert på dette. Har hatt en del suksess med det såkalte "text game". Dette er noe man som regel ikke burde skrive i åpningen, men jeg har testet den ut en gang, da jeg ikke orket skrive mer eller ikke fant henne interessant. Alt jeg gjorde var å skrive; "Sex?" Hun svarte; "Ja, hvor skal du ut i dag?" Dette var på en lørdag, og ja, jeg ble med hun hjem og har med det 100 % suksessrate med den åpningsmeldingen. Anbefales dog ikke som en standard "åpningsreplikk". Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvordan kan dere ha 30 felles venner og ikke tilhøre samme miljø? Nå er jeg litt gammeldags men med så mange felles venner burde det være enkelt å "tilfeldigvis" treffe på henne i real life, og da nevne at du sendte en melding på tinder. Vell hun er ikke venner med de "nære" vennene mine, men folk jeg kjenner sånn litt. og ser hun er litt alle veier etter det jeg kan se på Facebook, vl tippe hun opprinnelig er herfra men bor ikke her nå, ser på Tinder at hun er langt borte nå, så tipper hun bare var på besøk. Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er nok mange som er der bare for morroskyld, ja. Jeg prøvde å søke opp noen av de jeg fikk match med på facebook hvis de hadde et snapchatnavn i profilen som var lett å gjette etternavnet ut fra. Bare som et eksempel, hvis noen heter Linn til fornavn, og har et snapchatnavn som er "linnhen", så kan man bare skrive "Linn Hen" i FB, så kommer f.eks "Linn Henriksen" opp som foreslått, og da kjenner man fort igjen bildet. Mange av de var allerede i forhold. Har også sett jenter jeg vet hvem er innpå der og som jeg vet har type. Blir vel snart til at alle er innpå der, enten de har noe der å gjøre eller ikke. Så det å få match betyr nok dessverre ikke at man har en ny kjæreste rett rundt hjørnet, TS Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hvordan kan dere ha 30 felles venner og ikke tilhøre samme miljø? Nå er jeg litt gammeldags men med så mange felles venner burde det være enkelt å "tilfeldigvis" treffe på henne i real life, og da nevne at du sendte en melding på tinder. Vell hun er ikke venner med de "nære" vennene mine, men folk jeg kjenner sånn litt. og ser hun er litt alle veier etter det jeg kan se på Facebook, vl tippe hun opprinnelig er herfra men bor ikke her nå, ser på Tinder at hun er langt borte nå, så tipper hun bare var på besøk. Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Ser hun er venn på face med ei jeg var sammen med for 2år siden og ei jeg var på date med. hmm Men er ganske sikker på at de ikke er nære venner. Anonymous poster hash: 3f7c4...8eb Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det var nok ikke den mest spenstige åpningsreplikken. Hun får nok mange henvendelser. Er nok greit å skille seg litt mer ut. Du kan eventuelt prøve å skrive til henne igjen, men kanskje vente litt og ikke virke desperat? Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Har prøvd litt forskjellige åpningsreplikker her, og de færreste svarer med det første uansett hvor kreativ man er. Men det jeg har gjort med de som ikke svarer er at jeg har sendt noen korte meldinger innimellom for å nagge de og minne de på at jeg eksisterer med et par dagers mellomrom etter jeg vet at de har vært innpå og sannsynligvis har lest og ignorert meldingene jeg har skrevet tidligere. Etter noen slike meldinger skriver jeg til slutt noe slikt som "Damn, så vanskelig det skal være å få dere jenter på talefot innpå her altså. Er dere en gjeng med zombier eller?" eller "Hmm det ser ut som jeg har blitt matchet med en døv eller stum jente her :(". Jeg vet ikke om det høres ut som det er helt på villspor eller ikke, men dette har flere ganger fått de vriene matchene til å åpne kjeften og begynne å snakke Vet ikke om det kanskje får de til å føle seg litt "angrepet" og forpliktet til å motbevise påstanden eller noe slikt. Du kan jo teste det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå