Inkognito Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 I fare for å gjenta meg selv: Hvor får man kjøpt FFVII til PC? Har lett igjennom endel spillbutikker på nettet (norske og utenlandske) uten hell. Også, funker FFVII på Win2K og/eller XP? Takk for alle relevante svar Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 vet ikke hvor du kan få kjøpt det nå til dags, jeg vet bare at det er kommet en winxp patch, vet ikkeno om win2k Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Okay, takk. Synd jeg fortsatt kjører Win2K da (Les: *bumb*) :wink: Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg vet ikke hvor du får kjøpt det men jeg har et eksemplar. Har det til playstation også så hvis du er interessert kan du få det. Biamor. Lenke til kommentar
fanden5 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Prøv å se på qxl kan huske jeg så det der for ikke så lenge siden Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 www.dvdboxoffice.com hadde det sist jeg var innom. Og de har det enda. 35 CAD er vel rundt 190 spenn. Vel verdt det. Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan kjøpe mitt Nei f***, det stemmer, har nettopp solgt det for 49grunker Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Wohoo! Jeg som var inn om dvdboxoffice og sjekka men fant det ikke. *slå seg selv* Takk LarsC. 31.95 CAD, røverkjøp Og til dere som vil selge meg deres FFVII, fy skam dere. Tenk å selge et så genialt spill :o Men takk for tilbudet. :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Bare hyggelig. Rar eske, forresten. Lenke til kommentar
StormRage Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 vell jeg ville ikke anbefale deg til å kjøpe final fantasy 7 til pc. Playstation versjonen er bare så umåtelig mye bedre. Husker hvordan Mgs ble når d gikk fra playstation til pc ? Final fantasy er ikke noe untak og er på mange måter et verre resultat enn mgs ble. kjøp d til ps eller glem d Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 vell jeg ville ikke anbefale deg til å kjøpe final fantasy 7 til pc. Playstation versjonen er bare så umåtelig mye bedre. Husker hvordan Mgs ble når d gikk fra playstation til pc ? Final fantasy er ikke noe untak og er på mange måter et verre resultat enn mgs ble. kjøp d til ps eller glem d Selfølgelig! Jeg har ikke solgt det til playstation nei... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 vell jeg ville ikke anbefale deg til å kjøpe final fantasy 7 til pc. Playstation versjonen er bare så umåtelig mye bedre. Bah humbug. FF7 er über på pc. Grafikken er 5 ganger bedre. Man har da pad til pc også, serru. Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 16. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2003 Det har seg sånn at jeg allerede har spilt FF7 på PC så jeg får ingen overraskelser. Jeg er forøvrig enig med LarsC at grafikken er bedre til PC (kanskje med unntak av filmsekvensene) enn til Playstation. Slipper de stygge hakkete strekene man har på Playstation :wink: Lenke til kommentar
Phataas Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Du kan kjøpe det på www.dvdboxoffice.com jeg kjøpte 7 og 8 derfra til PC. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 *kremt* *peke på svar #5* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå