AnonymDiskusjon Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei, Jeg vet at alle er forskjellige og at alle har sine egne skavanker og positive sider Men i det siste har jeg lagt merke til litt mer ting hos folk og "analysert" folk litt mer en vanlig. Det jeg har lagt merke til er at folk behandler like personlighetstrekk veldig forskjellig og noen eksempler har du her Gjerrig(fornuftig): Han/Henne bruker ikke mer penger en nødvendig og er bevist hva ting koster og er kanskje ikke den som spanderer mest Gjerrig(Kjip):Han gjør det som den fornuftig gjerrig personen gjør men han er veldig flink til og si ifra om hva ting koster og han brukte så så mye på den og den tingen og er generelt ubehagelig og ha med og gjøre når det kommer til penger, Låner aldri bort og blir irritert når han/henne prater om uforutsette utgifter Energisk og glad: Lykkelig blid og koselig person Energisk og glad: Plagsom,høylytt og slitsom Snill: Gjør ting av godhet og bryr seg lite om andre ser det eller ikke Snill: Gjør ting av godhet så lenge andre ser at du gjør det Har dere lagt merke til at i bunn og grunn har de lik personlighetstrekk men at de behandler dette så utrolig forskjellig at de gjør en positiv ting om til en utrolig plagsom sak ? så for meg virker det ikke så veldig vanskelig og endre personligheten sin litt for så og bli et mye bedre og behagelig menneske og være med Har dere andre eksempler på dette ? Anonymous poster hash: 343fe...a34 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Alle har forskjellige forhold til ord som defineres utifra ulike forutsetninger. Hvorvidt noen er snill eller ikke er veldig avhengig av hva hver enkelt legger i ordet og hvordan hver enkelt oppfatter handlingene. Samme med gjerrig, energisk og for den saksskyld alle andre kategoriseringer. Det har rett og slett med preferanser å gjøre. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Man har ulike forhold til folk rundt seg og det går vel så mye på kjemi og andre ting som det du beskriver. Man har ulike roller ovenfor de rundt seg (f.eks har man sjef, familie, kjæreste, venner, bekjente, kolleger) og man klarer å relatere seg til folk på ulik måte. Noen har man ingenting felles med og vet nesten ikke hva man skal prate med om og når man prater så kræsjer humor og interesser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå