Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jenter være så dumme?

Anbefalte innlegg

Lurer egentlig bare på, Hvorfor er jenter så dumme som de er? altså dette gjelder ikke alle, men noen.

Jeg har fått rundt 400-500ish bilder av jenter som sender meg et nakenbilde av seg selv ( forskjelige jenter..) har lagret de som er verdt å lagre men jeg har aldrig sendt noe og kommer aldrig til å gjøre det heller, men jenter virker så desperate etter pikk at de sender nakenbilder av seg selv for å få ( kukbilde, eller et natt besøk for å si det sånn) ikke at jeg spørr om et naken bilde av en jente jeg møtte akkurat i byen.

Jenter?

Hvorfor gjør dere dette hadde hatt så mye mer respekt for dere. Altså ikke at jeg ikke liker det, men det er liksom Flaut egentlig.

vet ikke om det er noen på dette forumet som gjør det men ja. Synes det er sykt dumt av jenter å gjøre det mister bare dritt mye respekt for de som faktisk gjør det. og de som ikke gjør det skal ha en Haug med respekt og tar de over en som sender nudes.

Anonymous poster hash: e5d4e...aae
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det bare jenter som er så oppmerksomhetssyk og dum?

Jeg er enig dog. Å sende nakenbilder rundt om eller laste dem opp på forum er ganske kleint og man mister jo selvfølgelig respekten for folk som er så tragisk desperat etter oppmerksomhet. DEN type oppmerksomhet.

Har fått et par bilder av jenter selv i en tid av både nakne og i undertøyet sitt. Når det er sexy undertøy og ikke helt nakent kan det være trivelig og sexy da, men når det blir nakenbilder og forventninger om noe lignende i retur så er det bare for desperat og kleint i min bok for at jeg skal finne noe glede i det. Noe senderen ofte ønsker utrolig nok.

Det er ganske simpelt, med meg og sånne jenter ihvertfall. We crave a different kind of buzz.

Endret av Vatjusi
Lenke til kommentar

Jeg vil si at det er et fåtall av jenter som gjør dette men igjen så er finnes det mange jenter, Mangel på selvrespekt og "suget" etter komplimenter er drivkraften bak tommelen når den henger over "Send" knappen.

Jeg mister 100% av respekten for det menneske som sender nakenbilder av seg selv til en person de ikke er i et forhold eller har en pågående seriøs flørt med. Gjør du dette for og få ros og komplimenter så er du ikke veldig mye annet en dum. De skulle bare vist hvor mange jenter som har et helt forferdelig rykte og sosialt liv på grunn av slike ting selvom de i bunn og grunn er gode og snille personer så får de et rykte på seg som folk ikke slipper taket på nettop fordi de har fysisk bevis på at du er dum og ikke eier selvrespekt.

Men igjen, har du egentlig liten selvrespekt og selvtillit når du har "Mot" nok til og sende nakenbilder ? forhåpentlig så skjønner du jo at du har en kropp det er "verdt" og sende bilde av og da trenger du i bunn og grunn ikke ros og komplimenter fra andre.

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar

Jeg regner med dere har like lite respekt for skuespillere som f.eks har en nakenscene i filmer og viser seg naken for millioner av mennesker.

Og nudister, går rundt på stranda slik at alle rundt kan se dem nakne, det blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Lager skuespillere nakenscener og er nudister på en strand for å få den oppmerksomheten, som jenter og gutter gjør når de sender rundt nakne selfies? Og er det noen forskjell på behov for bekreftelse i disse sammenligningene mon tro?

Endret av Vatjusi
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha, Det og tru at vi har noe imot kvinner fordi de sender nakenbilder blir feil. Jeg setter pris på det jeg men du ser godt forskjell på noen som gjør det for og kreve oppmerksomhet og komplimenter og de som gjør det fordi de vil "vise deg noe". Det fungerer ikke på den måten dere tenker, 9 av 10 jenter som gjør dette gjør ikke det for og "by på seg selv" eller "dele noe fint" men fordi de på en eller annen måte må ha aksept/ros/komplimenter fordi de trur de har lav selvtillit noe som de i bunn og grunn ikke har siden de i det hele tatt tørr og sende et nakenbilde av seg selv noe som igjen viser til at da har de ikke så dårlig selvtillit som hva de trur de har, du sender ikke et slikt bilde om du faktisk sliter med deg selv noe som gjør dem dumme og for meg blir det for dumt = Respekt mistet fra min side. Du har også den varianten av jenter som ikke tør og si nei og da er vi over på null selvrespekt og har du ikke selvrespekt får du heller ikke respekt.

Lenke til kommentar

Lager skuespillere nakenscener og er nudister på en strand for å få den oppmerksomheten, som jenter og gutter gjør når de sender rundt nakne selfies? Og er det noen forskjell på behov for bekreftelse i disse sammenligningene mon tro?

å dra inn nudister var kanskje å dra det litt langt.

Men skuespillere gjør det jo av samme grunn, oppmerksomhet (og selvsagt penger, det er jo et yrke)

Lenke til kommentar

ikke at jeg er imot det men jeg synes det bare er jævlig dumt, Skuespillere og sånt skjønner jeg men jenter på 15 ( ja jeg har fått det... ) til 18 år synes jeg bare blir for dumt. ( jeg er 17 selv)

Skjønner godt at de vill ha komplimanger også videre

men sånn 99% av guttene screenshoter deg og sender det videre å til slutt ender det opp til at jenta som sendte det blir gjenkjent av en eller annen benkant og blir mobbet/utpresset også videre til å sende flere bilder.

Lenke til kommentar

ikke at jeg er imot det men jeg synes det bare er jævlig dumt, Skuespillere og sånt skjønner jeg men jenter på 15 ( ja jeg har fått det... ) til 18 år synes jeg bare blir for dumt. ( jeg er 17 selv)

Skjønner godt at de vill ha komplimanger også videre

men sånn 99% av guttene screenshoter deg og sender det videre å til slutt ender det opp til at jenta som sendte det blir gjenkjent av en eller annen benkant og blir mobbet/utpresset også videre til å sende flere bilder.

I mine øyne er du på 17 år og definitivt de 15 år gamle jentene for unge til den slags! Ta dere en lørdagskveld med boller, brus og vær barn. Se barne-TV, bygg dere en liten trehytte i skogen og ønsk dere legoklosser til jul.

Når man har fylt 18 år kan det vel sies at det begynner å bli innenfor med litt interessante bilder.

• Liker 4
Lenke til kommentar

under 18*

§ 204a. Den som a. produserer, anskaffer, innfører, besitter, overlater til en annen eller mot vederlag eller planmessig gjør seg kjent med fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn, b. befatter seg med fremstillinger av seksuelle overgrep mot barn eller fremstillinger som seksualiserer barn, på annen måte som nevnt i § 204 første ledd, eller c. forleder noen under 18 år til å la seg avbilde som ledd i kommersiell fremstilling av rørlige og urørlige bilder med seksuelt innhold, eller produserer slike fremstillinger hvor noen under 18 år er avbildet,

straffes med bøter eller med fengsel inntil 3 år.

Med barn menes i denne paragrafen personer som er eller fremstår som under 18 år.

Den som uaktsomt foretar handling som nevnt i første ledd, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder. På samme måte straffes den innehaver eller overordnede som forsettlig eller uaktsomt unnlater å hindre at det i en virksomhet blir foretatt handling som nevnt i første ledd.

Straffen kan falle bort for den som tar og besitter et bilde av en person mellom 16 og 18 år, dersom denne har gitt sitt samtykke og de to er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling.

§ 204 annet ledd annet punktum og fjerde ledd gjelder tilsvarende.

Går ut fra at TS er jevnbyrdig i alder og utvikling basert på skrivemåten.
Dersom hun er UNDER 16, vil det altså være grunnlag for straffeforfølgelse i dette tilfellet.
Lenke til kommentar

under 18*

§ 204a.[/size] Den som[/size] a. produserer, anskaffer, innfører, besitter, overlater til en annen eller mot vederlag eller planmessig gjør seg kjent med fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn, b. befatter seg med fremstillinger av seksuelle overgrep mot barn eller fremstillinger som seksualiserer barn, på annen måte som nevnt i § 204 første ledd, eller c. forleder noen under 18 år til å la seg avbilde som ledd i kommersiell fremstilling av rørlige og urørlige bilder med seksuelt innhold, eller produserer slike fremstillinger hvor noen under 18 år er avbildet,

Med barn menes i denne paragrafen personer som er eller fremstår som under 18 år.

Den som uaktsomt foretar handling som nevnt i første ledd, straffes med bøter eller med fengsel inntil 6 måneder. På samme måte straffes den innehaver eller overordnede som forsettlig eller uaktsomt unnlater å hindre at det i en virksomhet blir foretatt handling som nevnt i første ledd.

Straffen kan falle bort for den som tar og besitter et bilde av en person mellom 16 og 18 år, dersom denne har gitt sitt samtykke og de to er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling.

Dersom hun er UNDER 16, vil det altså være grunnlag for straffeforfølgelse i dette tilfellet.

Paragrafen sier "kan falle bort",dvs den må ikke falle bort.

Desutten syns jeg ikke skjermbilde av snapchat høres ut som "gitt sitt samtykke"

Lenke til kommentar

under 18*

§ 204a.[/size] Den som[/size] a. produserer, anskaffer, innfører, besitter, overlater til en annen eller mot vederlag eller planmessig gjør seg kjent med fremstilling av seksuelle overgrep mot barn eller fremstilling som seksualiserer barn, b. befatter seg med fremstillinger av seksuelle overgrep mot barn eller fremstillinger som seksualiserer barn, på annen måte som nevnt i § 204 første ledd, eller c. forleder noen under 18 år til å la seg avbilde som ledd i kommersiell fremstilling av rørlige og urørlige bilder med seksuelt innhold, eller produserer slike fremstillinger hvor noen under 18 år er avbildet,

Paragrafen sier "kan falle bort",dvs den må ikke falle bort.

Desutten syns jeg ikke skjermbilde av snapchat høres ut som "gitt sitt samtykke"

Det er da opp til rettssystemet å avgjøre i hver enkelt sak. Vet ikke om noen lignende saker å sammenligne med, så vi har ikke noe å bruke som mal.

Dessuten er det her snakk om ei/flere jente® under 16, og ikke de mellom 16-18.

Lenke til kommentar

Og det finnes mange forskjellige grunner til at folk sender bilder og det er som du sier at mange ønsker nok oppmerksomhet. Så det at du lagrer bildene viser jo bare hvor mye du ikke bryr deg om andre. "Utnytter" jenter i en vanskelig situasjon for din egen glede. Skamme seg burde du.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...