Gjest Slettet+0987123 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 I vannkanten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Forsåvidt greie komposisjoner der nok V3 blir min favoritt Antagelig ville jnok jeg ha klona vekk den grå veien oppe til høyre. Men så er det smak og behag. Den største steinen fint plassert ute til venstre kan jo kanskje likevel rettferdiggjøre å bli noenlunde fargegjentatt oppe til høyre. Men jeg tror treet balanserer bildet godt nok uten veien. Greinene oppe danner en portal som vi ser vannet og bakgrunnen gjennom. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Forsåvidt greie komposisjoner der nok V3 blir min favoritt Antagelig ville jnok jeg ha klona vekk den grå veien oppe til høyre. Men så er det smak og behag. Den største steinen fint plassert ute til venstre kan jo kanskje likevel rettferdiggjøre å bli noenlunde fargegjentatt oppe til høyre. Men jeg tror treet balanserer bildet godt nok uten veien. Greinene oppe danner en portal som vi ser vannet og bakgrunnen gjennom. Roar Takker for positiv og konstruktiv kommentar. Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg