KarlToresen Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei. Jeg lurte på om noen av dere hadde noen fantastiske medlemskap dere mener er gull verdt. Altså, at det gir gode økonomiske fordeler. For å nevne det medlemskapet jeg får mest ut av er Nito student. Her betaler jeg bare 300kr for hele studieperioden, samtidig som jeg sparer 5000kr+ i året, grunnet forsikringsfordeler. Ellers har jeg lurt på å bli medlem i Obos, grunnet litt fordeler, men også for å få forkjøpsrett på boliger. Noen tanker om dette? koster 300 for å melde seg inn, deretter 200 i året.Men uansett, i hovedsak, noen medlemskap som er en liten gullgruve for deg?Takk for svar;) 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Nito må du beholde. Har forsikring i gjensidige og der står det -4000 mener jeg i rabatt på regningen. Drukner i tilbud fra andre aktører, men ingen klarer å slå nito uansett. 7-11-app er gullgruve, hver 5 kaffe gratis og hver 5-te ratede kaffe gratis som i teorien blir kjøp 5, betal for 4 og få 6. Fornøyd med uno-x-rabatt-kort. Ikke kreditt men putter i kortet før jeg fyller. Får utbetalt rett på konto hver januar. Brukte det nesten aldri og fikk 1000 kr . Ellers er coop-kort verdt å ha, flere ganger i uka er det store rabatter i hundrekronersklassen på produktene jeg kjøper. + de 3% man får igjen på all bruk også uten å ha visa/kredittdel) Får også gratis varer og rabattkuponger på matvarer man handler ( snikstjeler infoen når man scanner kortet) // Tilpasset reklame. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Kanskje ikke all verden, men sparer litt på statoil ekstra. Det geniale er at du trenger bare registrere bankkortet ditt, altså du trenger ikke drasse på ett ekstra kort. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Obos er lurt ja. Både med tanke på forskjøpsrett og hvis du sparer på bsu. Obos har en av landets beste renter på bsu (5,05%). De har en del andre fordeler med bensin, teater og div. andre greier også. Kickback.no er veldig lurt hvis du handler en del på nett. Gratis er det også. Lenke til kommentar
Grusomme Ola Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 - SAS Eurobonus (gull) - KLM Flying Blue (gull og petroleum) Gir rabatter på leiebil, hotell og det går kjapt å tjene opp poeng til en langweekend eller en tur i Norge. Skattebetalerforeningen. Koster vel et par hundringser, og du sparer fort et 4-5 sifret beløp. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Med OBOS får du også sumo gull til 179 kr måneden. Sparer inn OBOS på 2 måneder, greit for oss som ikke har tv (nei, er ikke student ) Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Thon member- sparer poeng og får gratis netter på hotell eller andre fordeler Trumf - "sparer" penger når du handler 1 % og hver torsdag er det 3% Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Thon member- sparer poeng og får gratis netter på hotell eller andre fordeler Trumf - "sparer" penger når du handler 1 % og hver torsdag er det 3% Trippeltrumf er kun utvalgte torsdager. I år er det 6 dager med trippeltrumf.. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Thon member- sparer poeng og får gratis netter på hotell eller andre fordeler Trumf - "sparer" penger når du handler 1 % og hver torsdag er det 3% Trippeltrumf er kun utvalgte torsdager. I år er det 6 dager med trippeltrumf.. Jaja. Koster ikke noe å ha det og du har det på bankkortet så du merker ikke noe til det. Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Thon member- sparer poeng og får gratis netter på hotell eller andre fordeler Trumf - "sparer" penger når du handler 1 % og hver torsdag er det 3% Du kan også få egne Trumf kredittkort. Da får du 2% bonus når du handler i butikker tilknyttet Trumf, og 1% i alle andre butikker i hele verden (bortsett fra i enkelte matbutikker som konkurrerer mot Trumf-butikkene). På Trippel-trumf torsdager får man 4% i butikker tilknyttet Trumf. Eneste "ulempen" er at du må betale med dette kortet for å få bonusen, men kredittkortet er gratis, og betaler man innen forfallsdato, så er det heller ingen renter eller gebyrer. Link Endret 11. mai 2014 av Molekylet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå