Ann-K1991 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg lurer bare enkelt og greit på om det er noen her inne som har peiling på hvor mye arbeid det er å skifte børstebroa i dynamoen. Må fronten av, for eksempel.... Vet det er mye arbeid spart mes å kjøpe en ny dynamo, Men jeg valgte heller en ny børstebro. Det er her snakk om en VW Passat 1.6 bensin, 2001 mod. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Kan ikke si noe spesifikt på din bil men generelt sett er det veldig enkelt. Ganske innlysende også. I hvertfall på de jeg har bytta på. 2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg vet ikke hvordan det er på den bilen, men på mange biler er det vesentlig enklere å bytte børster og regulator enn å bytte hele dynamoen. 2 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Åpne panseret å ta et bilde av den så ser vi bedre. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Børstebro er jo også litt missvisende. Du har børster og du har diodebro. Børster er enkelt, kjapt å bytte hvis det går ann på den dynamoen. Diodebro så må du splitte dynamo, lodde osv -ergo da kjøper man ny dynamo. Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Børstebro er jo også litt missvisende. Du har børster og du har diodebro. Børster er enkelt, kjapt å bytte hvis det går ann på den dynamoen. Diodebro så må du splitte dynamo, lodde osv -ergo da kjøper man ny dynamo. børster og diodebro sitter vel i samme uniten.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nei. Det er børster og regulator som ofte sitter i samme enheten. 3 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Nei. Det er børster og regulator som ofte sitter i samme enheten.sånn var det ja... 2 Lenke til kommentar
Ann-K1991 Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Da kan jeg meddele at jobben er gjort, dynamoen har nye børster og bilen går:) par timers arbeid:) 1 Lenke til kommentar
DippyDawg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Da kan jeg meddele at jobben er gjort, dynamoen har nye børster og bilen går:) par timers arbeid:) flink du... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå