Burgomatic Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har en HTC one X +, og bruker den medsendte musikkspilleren. Problemet er at denne spilleren tømmer batteriet på få timer. Noen forslag til musikkspiller-app som ikke er så strømtørst? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Spotify? Har ikke noe problemer med den, og jeg har en iPhone, så det sier litt. Du må riktignok betale 99kr i mnd, men jeg lover deg at det er verdt det. 1 Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Kan man spille lokale musikkfiler med den? Lenke til kommentar
Reaver Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Ja. På PC er jeg helt sikker, men har ingen lokale musikkfiler på mobilen min til å være sikker. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Man kan også synke lokal musikk med Spotify ja. Men musikkspilleren burde ikke være så avgjørende for avspillingstiden som det virker som her, jeg har brukt mange forskjellige media spillere på telefonene mine uten at det har endret batteri bruken nevneverdig. Finnes utrolig mange mediaspillere til Android, her er noen tilfeldige, gratis, alternativer du kan teste .. doubleTwist Player PowerampMixZing ... ellers er tjenster som Spotify og Google Play Music gode streamingtjenester som gir deg tilgang til litt mer enn bare den lokale musikken din, men som koster pr mnd. Endret 10. mai 2014 av esoteric Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Høres veldig rart ut at en musikkspiller tømmer batteriet. En liten, enkel musikkspiller som bare gjør det den skal uten masse ekstra er Android Music Player. Lenke til kommentar
Burgomatic Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Ja, det høres veldig rart ut. Skulle ikke tro at CPU ble belastet noe særlig ved mp3-spilling, siden jeg til sammenlikning bare trengte en CPU på 50 MHz for å spille mp3 på en Amiga. Den har vært slik helt siden telefonen var ny, så dette er ikke batteriproblem. Skal teste ut Android Music Player i kveld. Endret 10. mai 2014 av Burgomatic Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har man skjermen på og blar hele tiden i musikken jo (uavhengig av player) Da er det mobil skjermen storforbrukeren av strøm , samt at CPU aldri throttler ned. Tatt meg flere ganger selv i dette med "jakt etter musikk" på WIMP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå