Gå til innhold

Iphone 5s. I,K og N fungerer ikke på tastaturet.

Anbefalte innlegg

Hei,
tastene I, k og n(en kolonne) har sluttet å fungere på iphonen min. Har prøvd å ta en reset, men dette hjalp ikke.. Har noen vært bort i noe lignende, eventuelt har en løsning på problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme i både stående og liggende modus?

Nei, ikke liggende. Virker som det er et punkt på skjerm som ikke er responsiv! Har ikke at hatt noe støt- eller vannskader som jeg kommer på, så skjønner ikke helt hva det kommer av. Tror kanskje det kom etter siste oppdatering!

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet på en galaxy s2; fikk bytta hele skjermen. Bare sørg for at du tester touchen før du drar fra butikken igjen. Det var ganske ukult å oppdage at problemet faktisk var enda verre etter skjermbyttet. I løpet av de fem minuttene jeg hadde brukt på å gå fram og tilbake til busstoppet, så hadde de stengt sjappa (camera & videoteknikk utenfor Bergen) og forlatt åstedet. 35 minutter med buss hver vei :< Ikke ble det noe kompensasjon heller, ikke så mye som dekning for bussbillettene.
Skjermen fikk forøvrig gule "urinaktige" flekker etter 3 måneder, og måtte da inn via elkjøp (der telefonen ble kjøpt) da de ikke ville bytte enda en gang (påsto forøvrig at de byttet forrige skjerm på goodwill)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...