dan1el Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hei. Skal kjøpe meg et nytt skjermkort og har planer om å koble til fire skjermer. https://www.komplett.no/sapphire-radeon-r9-290x-4gb-gddr5/798662 Hovedsaklig skal jeg spille på EN eller TO skjermer. De øvrige skjermene skal kobles til diverse, og er ikke gaming-kritiske. Jeg vurderer å kjøpe et billig skjermkort til de to andre skjermene. Kan jeg feks koble til den fjerde skjermen på DVI-utgangen på hovedkortet, og la de tre andre skjermene drives av det nye skjermkortet? Lar dette seg utføre? Er det noe jeg må tenke på? Endret 8. mai 2014 av dan1el Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Hovedkortet mitt er et MSI B75MA-P45, Socket-1155 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Det er mulig jeg er tykkhodet nå, men det skjermkortet har jo fire utganger? Hvorfor trenger du flere? Kan jeg feks koble til den fjerde skjermen på DVI-utgangen på hovedkortet, og la de tre andre skjermene drives av det nye skjermkortet?Dette har jeg lest et sted at ikke går. Lenke til kommentar
tjbr Skrevet 8. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2014 Spilling på to skjermer fungerer dårlig. Jeg har 3 skjermer på gtx780 og 1 skjerm på intel integrert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå