Kirchhoff Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hei, spiller fallout 3, men kommer ikke videre fordi jeg ikke finner Moira. Jeg sprengte megaton, jeg finner derfor Moira på anacostia crossing metro Jeg gjør landmineoppdrag for henne, og kommer tilbake, alt vel. Får beskjed om å få 200 (evt 600) rads, så da går jeg rett inn på dassen på metroen og begynner å drikke fra doen. Så får jeg beskjed om at Moira har blitt drept, derfor reloader jeg sist save og gjør akkurat den samme. Men Moira er sporløst forsvunnet. Jeg går til historical museum metroen, hun er heller ikke der, selv om quest location forteller meg det. Hva skjer med dette drittspillet? Endret 8. mai 2014 av Kirchhoff Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Finn ID'en hennes og spawn henne tilbake v/ console 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hva skjer med dette drittspillet? Må bare kommenterer det: The fuck?! Det er et svært spill, så selvfølgelig er det bugs! Dersom ikke hadde det vært VELDIG rart. Det er også et veldig gammelt spill, så det er bare å påregne bugs. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Man skal ikke måtte forvente at det er bugs i et spill som er til salgs som ødelegger quests helt tilfeldig, nei. Endret 8. mai 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Man skal ikke måtte forvente at det er bugs i et spill som er til salgs som ødelegger quests helt tilfeldig, nei. Overraskende vanlig, spesielt i slike spill. 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Spilte gjennom fall out 3 for ikke lenge siden og brukte lang tid og tok mange "sidequest" og kan huske 10-15 quests som var bugga så de ble uløselige uten konsoll Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hva skjer med dette drittspillet? Må bare kommenterer det: The fuck?! Det er et svært spill, så selvfølgelig er det bugs! Dersom ikke hadde det vært VELDIG rart. Det er også et veldig gammelt spill, så det er bare å påregne bugs. Jeg har aldri opplevd at et lignende spill blir uløselig pga bug, og i hvert fall ikke at å loade en gammel save ikke fikser problemet. Nå må jeg bruke konsoll hver gang jeg vil se hun Moira, hun bare forsvinner. Spillet klikket også hvert minutt fram til jeg googlet meg fram til at jeg måtte forandre noe i en .ini fil. Ikke akseptabelt. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Fallout 3 og NV er dessverre greit belastede på bug-fronten, men ikke uspillelige av den grunn. Autosave på er et must,og ta mange hovedsaves underveis. Konsole har jeg heldigvis sluppet på 2 gjennomspillinger av F3 (DVs 200timer +), foruten en gang for å få opp en bugga dør på Mothership Zeta. F3 er nå blitt såpass gammelt, at nye maskiner sliter litt med å bli finjustert, samt at man bør lese seg opp før man begynner ang hva slags filer/kommandoer i .ini man bør bytte ut, og hvilke mods man bør ha for den beste opplevelsen. Fallout Nexus er et bra sted og tråle igjennom før man begynner en ny gjennomspilling, det finnes mye der som gjør F3 til tidenes beste spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå