passionforrelaxing Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Har oppgave i samfunnsfag, om konflikten i Nord-Uganda-fordi vi har om FN's innvirkning i forskjellige saker,,...nok om det. Ihvertfall så sto det noe om acholifolket, men har ikke helt skjønt "hva" de er. Det er såklart et eget folk, men hvordan folk er de? Trenger svar fort :/ Håper noen vil hjelpe. Endret 8. mai 2014 av passionforrelaxing Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har du sett i latskapet ? Der ligger alt du trenger av svar til alle skoleoppgaver Prøvd å google det ? Jo fortere du gjør det jo fortere blir du ferdig. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Har brukt google, men føler ikke det står eksakt hva de er. Så da skriver jeg oppgaven, og går utifra at det bare er stammefolket i hele Uganda. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 I første linken jeg klikket på stod det Nord-Uganda, så jeg tviler på du har lagt sjelen din i dette. Uansett burde du sjekke opp det folk sier, sånn at du ikke leverer en oppgave med faktafeil. Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Jo det står om Nord-Uganda og sånn, har vært innom utallige linker, og drevet med dette i tre dager, så jo, jeg har virkelig å prøve å finne ut av det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har brukt google, men føler ikke det står eksakt hva de er. Så da skriver jeg oppgaven, og går utifra at det bare er stammefolket i hele Uganda. Leksehjelp er for de som trenger hjelp til leksene, ikke for de som vil at andre skal gjøre leksene for dem. Det lærer du ingenting av, og ødelegger bare utdannelsen din. Hvis du hadde funnet ut det for 3 dager siden, hvorfor skriver du at det er hele Uganda ? Lenke til kommentar
passionforrelaxing Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Du dette utgjør bare en eller to små setninger i en stiloppgave på 3 sider. Skal bare kort si hva de er, så kan trygt si at det ikke går utover utdannelsen min. Men jeg skrev dette for å få hjelp...ikke for å få kritikk Endret 8. mai 2014 av passionforrelaxing Lenke til kommentar
vidor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Poenget var ikke å kritisere deg, men å motivere deg. Du vet du fikser dette hvis du legger inn litt innsats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå