fjarle Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Treffsikker ryktemaker har lekket iPhone 6-bilder.Vil neste iPhone se slik ut? Lenke til kommentar
olescza Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Om dette til all formoding skulle stemme, blir jeg veldig glad Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Tvilsomt at de skulle gå tilbake til enkel led lys på kamera, fremfor å bruke det nye dual-led lyset med fargefilter. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) En noe avrundet form på kantene hadde iPhone helt klart vært tjent med, ihvertfall om skjermstørrelsen skal justeres opp noen hakk Endret 8. mai 2014 av Mala 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Apple Oneiphone Lenke til kommentar
KongenLars Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Apple Oneiphone One bakside, og iPhone 3G sånn ellers syns jeg det minnet om. Jeg syns forøvrig den så stygg og gammeldags ut Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 minner meg mer og mer om en billig samsung-lavmodell x3 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Bare jeg som synes baksiden på denne så skikkelig stygg ut? Håper i alle fall ikke at baksiden blir slik. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Syntes ikke den var særlig fin, nei. Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg tipper at Apple kommer til å sitte på latsiden igjen å bruke samme dørgelige kjedelige designet som iPhone 5S har på de nye iPhone modellene, utenom at dem er større. Men å gjøre en telefon større er ikke noe spesielt da. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Men å gjøre en telefon større er ikke noe spesielt da. Virker sånn på en del folk da. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg tipper at Apple kommer til å sitte på latsiden igjen å bruke samme dørgelige kjedelige designet som iPhone 5S har på de nye iPhone modellene, utenom at dem er større. Men å gjøre en telefon større er ikke noe spesielt da. Kan neppe bli særlig verre en Samsung da, syns Apple har litt å gå på før de når samme lavmål der. 2 Lenke til kommentar
MobileLeo Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Dette er sannsynligvis enda en variant av iPhone 6-konseptbildene som florerer rundt på nettet. Som nevnt av andre i kommentarfeltet: Fra esoteric: Tvilsomt at de skulle gå tilbake til enkel led lys på kamera, fremfor å bruke det nye dual-led lyset med fargefilter. En annen ting er at Apple er ekstremt opptatt av "smoothness" og design. At Apple da velger å sette inn et kamera som stikker fra baksiden på telefonen er ganske tvilsomt. Plasseringen av denne kameralinsen er heller ikke sentrert i mellom de svarte linjene, som også gjør at jeg tviler på at dette er et Apple-produkt. Men, om dette faktisk ER den nye iPhone 6 får vi ikke vite før til høsten. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ingen her trodde vel uansett at dette var 100% Apple bilder. Hver bidige gang det skal lanseres ny iPhone er det jo same gamle regla med konsertbilletter som dras frem. 1 Lenke til kommentar
Newton Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 "Reglene" er jo klare: Nytt nummer: nytt design, samme nummer med "s" bakom: samme design. Til nå: to, to og to år med samme design - 3g/3gs, 4/4s, 5/5s. Altså blir det etter alle solemerker å dømme en iPhone 6 med nytt design, men jeg ville foretrukket om media brukte mindre tid på nytteløse spekulasjoner om dette, og mer tid på fakta og nyheter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg