Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smitte av kjønnssykdom ved klining?

Anbefalte innlegg

Jeg møtte ei helt absurd billig thaijente for 45 min siden. For 30 minutter siden satt vi inne på et toalett mens hun runka meg og vi klinte. Nå sitter jeg her alene igjen, og lurer på om dette var så lurt. Hun må ha pult et helt absurd antall menn tidligere. Det positive er at jeg aldri penetrerte henne, men vi utvekslet nok litt spytt... er det noen kjønnssykdommer som kan overføres på denne måten? Hvis det er det, hjelper det å få tidlig behandling? Er dette noe jeg kan gå på legevakten med?

Anonymous poster hash: 007d2...1e6

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, jeg angrer på at jeg involverte meg i en så seriøs tråd som dette.

Skrev du noe veldig interessant som du redigerte bort?

Anonymous poster hash: 9690a...640

Nei, jeg skrev noe seriøst, og det passet dårlig i denne tråden fant jeg ut... ;)

Lenke til kommentar

Ok, jeg angrer på at jeg involverte meg i en så seriøs tråd som dette.

Skrev du noe veldig interessant som du redigerte bort?

Nei, jeg skrev noe seriøst, og det passet dårlig i denne tråden fant jeg ut... ;)

Nei, jeg vil gjerne høre det. Jeg er fortsatt legitimt bekymret for herpes og kyssing.

Lenke til kommentar

Moderatormelding

Flere innlegg er fjernet grunnet avsporing og person-debatt.

I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegg skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og trolling er forbudt.

Brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Innvendinger eller kommentarer til dette skal tas på PM, og ikke i tråden.

LiamH
:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...