770 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 til dere som har gått Yrkesfag. hva var vanskeligst mellom matten på ungdomskolen og yrkeslinja på vgs? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg synes jeg gikk tilabake til 8. klasse når jeg startet i første Men matten er ofte lagt opp til utdanningsporgrammet så det varierer litt fra linje til linje tenker jeg. Men du kan nok forberede deg på lettere matte igjen Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Matten på yrkesfag er enten P1 eller T1. Ikke i sin helhet, mener jeg(?). Selv hadde jeg T1 for elektrofag. Det skal bygge videre på det du hadde på ungdomsskolen, og da er det gjerne vanskeligere. Jeg vet ikke hvordan nivået for P(ingle ) matte er, men det er under T1. Hvordan det er i forhold til ungdomsskolen vet jeg ikke, men T1 var definitivt et steg opp fra ungdomsskolen etter vi ble ferdig med det første kapittelet. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) til dere som har gått Yrkesfag. hva var vanskeligst mellom matten på ungdomskolen og yrkeslinja på vgs? Jeg gikk opp fra 3 i matte på ungdom skolen til 5 på ykresfag, gikk helse og oppvekst. Vil si at matten er forholdvis ganske lik ungdomskolen. Lærer også noe nytt, men ikke så masse etter hva jeg husker. Men det trengs pugging. Endret 8. mai 2014 av sicios Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 På salg og service var det ikke noe valg for matte, var heller ikke mulig må ha det som valgfag så da ble det salg og service matte Lenke til kommentar
t0nje Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Matten på yrkesfag er enten P1 eller T1. Ikke i sin helhet, mener jeg(?). Selv hadde jeg T1 for elektrofag. Det skal bygge videre på det du hadde på ungdomsskolen, og da er det gjerne vanskeligere. Jeg vet ikke hvordan nivået for P(ingle ) matte er, men det er under T1. Hvordan det er i forhold til ungdomsskolen vet jeg ikke, men T1 var definitivt et steg opp fra ungdomsskolen etter vi ble ferdig med det første kapittelet. Nivået for P(ingle) matte er en veldig god beskrivelse Det er kjempelett, hakket vanskeligere enn ungdomsskolematten men hvis du har 4 eller bedre i matte vra ung. skolen så er 1T overkommelig og hadde jeg kunnet velge om igjen hadde jeg valgt T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå