Populært innlegg Abigor Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Betyr det at vi slipper å høre på grininga di om hvor ekle alle andre enn deg er? 16 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Du lurer deg selv Men uansett, som sagt. Jeg bryr meg ikke, sier det rett ut. Det kommer ganske klart frem så du kunne spart deg for den posten Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Betyr det at vi slipper å høre på grininga di om hvor ekle alle andre enn deg er? Nei, kan sitte i utlandet og grine. Så meg slipper dere ikke unda Det er vel du som er kynisk her. Tror ikke du vil få det bedre noen andre steder samme folk overalt. Det tviler jeg på. Ikke det som er skrevet i første post i vertfall. Endret 14. mai 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Med de holdningene dine tror jeg Norge har godt av å bli kvitt deg. Langt fra alle mennesker er dårlige. Er nok noe i uttrykket "like barn leker best". 4 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (...)Kvinnfolka her blir i lag med de samme mennene, slik at mange ikke får stiftet familie. Og er generelt sett vemmelige mennesker.(...) xkcd sier det best. 9 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er i slike tilfeller Datalagringsdirektivet fungerer. Send fyren ut, UTEN godkjent master. Da får pipa en annen låt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er i slike tilfeller Datalagringsdirektivet fungerer. Send fyren ut, UTEN godkjent master. Da får pipa en annen låt. Skulle sikkert greid meg uansett. Lenke til kommentar
Populært innlegg sicios Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Det er i slike tilfeller Datalagringsdirektivet fungerer. Send fyren ut, UTEN godkjent master. Da får pipa en annen låt. Skulle sikkert greid meg uansett. Du hadde klart deg? Du høres ut som er bortskjemt drittunge som ikke eier en moral for andre i det hele tatt. Om skatten ikke hadde betalt de 18 årene du har gått på skolen, hadde du fått sjokk om hvor mye penger det er snakk om. Og hva er poenget med å starte denne tråden her? Hva vil du ha ut av den egentlig? finne ut hvor ''kyniske'' det norske folk er. Nei fy faen. Jeg blir kvalm. 16 Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det er i slike tilfeller Datalagringsdirektivet fungerer. Send fyren ut, UTEN godkjent master. Da får pipa en annen låt. Det hadde jo vært fantastisk bruk av datalagringsdirektivet. Jeg liker tanken. Personlig har jeg vært inne på samme tanke som deg topicstarter, men det har vært fordi nordmenn har en lat kultur. Om man skal opp og frem på et internasjonalt nivå i Norge vil man lett føle seg stigmatisert. Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det du ramser opp. Når olja går tom vil alt forandre seg Og maktbalansen mellom øst og vest skjer gradvis... Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Du hadde klart deg? Du høres ut som er bortskjemt drittunge som ikke eier en moral for andre i det hele tatt. Om skatten ikke hadde betalt de 18 årene du har gått på skolen, hadde du fått sjokk om hvor mye penger det er snakk om. Og hva er poenget med å starte denne tråden her? Hva vil du ha ut av den egentlig? finne ut hvor ''kyniske'' det norske folk er. Nei fy faen. Jeg blir kvalm. Moral har jeg mye av, bare at akkurat dette her har jeg lite omtanke når det gjelder. Grunnen til at jeg lagde denne tråden var jo som det står i hovedinnlegget, å høre om det var flere som ville det samme. Lenke til kommentar
Populært innlegg Abigor Skrevet 8. mai 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. mai 2014 Ingrediensene du bruker i din diskusjon er drama, sjalusi og personlige følelser. Du har ikke tilfeldigvis tatt en master i scenekunst og skuespillerfag? 12 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Du hadde klart deg? Du høres ut som er bortskjemt drittunge som ikke eier en moral for andre i det hele tatt. Om skatten ikke hadde betalt de 18 årene du har gått på skolen, hadde du fått sjokk om hvor mye penger det er snakk om. Og hva er poenget med å starte denne tråden her? Hva vil du ha ut av den egentlig? finne ut hvor ''kyniske'' det norske folk er. Nei fy faen. Jeg blir kvalm. Moral har jeg mye av, bare at akkurat dette her har jeg lite omtanke når det gjelder. Grunnen til at jeg lagde denne tråden var jo som det står i hovedinnlegget, å høre om det var flere som ville det samme. Hva andre vil skal vel ikke ha noe å si i denne saken? Du er bestemt på å flytte så gjør det da vel uten å lage drama ut av det. Er ingen som bryr seg om hva du gjør det eller ei. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 En søppeltømmer tjener bedre her i Norge enn det en master-student tjener i UK. Man lever vel så greit i UK på lønnen, men å betale ned studielån o.l kommer til å være surt. 2 Lenke til kommentar
indigo Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Om man mistrives i hva som blir sett på som verdens beste land å bo i, er det noe alvorlig galt med enten regjeringen eller personen som dømmer eget land. Regner med sistnevnte gjelder for deg, siden du er såpass trangsynt, bastant og ikke minst umoralsk. Hvem støtter du egentlig? Landet du ønsker å bo i, eller alle andre land enn Norge? Ønsker deg egentlig ikke lykke til, men kan hende jeg dumper tomflaskene i din park når jeg er på ferie i Tyskland til sommeren. Så kan du flashe med en evt master du kommer til å bruke som dasspapir/rullepapir. 3 Lenke til kommentar
lesles Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 hahha jeg elskere dere alle! skikkelige nasjonalister! Sånn skal man være! Lenke til kommentar
Flatlus Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hva andre vil skal vel ikke ha noe å si i denne saken? Du er bestemt på å flytte så gjør det da vel uten å lage drama ut av det. Er ingen som bryr seg om hva du gjør det eller ei. Noen ganger er det greit å snakke med andre i samme situasjon. Endret 14. mai 2014 av LiamH Pyramide-sitat fjernet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Ingrediensene du bruker i din diskusjon er drama, sjalusi og personlige følelser. Du har ikke tilfeldigvis tatt en master i scenekunst og skuespillerfag? Ja, er ikke det artig da? Må dessverre skuffe deg, tar et ekstremt tørr utdanning. Om man mistrives i hva som blir sett på som verdens beste land å bo i, er det noe alvorlig galt med enten regjeringen eller personen som dømmer eget land. Regner med sistnevnte gjelder for deg, siden du er såpass trangsynt, bastant og ikke minst umoralsk. Hvem støtter du egentlig? Landet du ønsker å bo i, eller alle andre land enn Norge? Ønsker deg egentlig ikke lykke til, men kan hende jeg dumper tomflaskene i din park når jeg er på ferie i Tyskland til sommeren. Så kan du flashe med en evt master du kommer til å bruke som dasspapir/rullepapir. Håper da ikke det, men jeg vil i alle fall ta den jobben jeg kan få dersom det skulle gå dårlig. Er ikke redd for å arbeide Endret 14. mai 2014 av medlem-141789 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Først snakker du dritt om alle andre, så sier du at alle i Norge er så frekke at du velger å flytte herfra. Med den holdninga har det ikke noe å si hvor du reiser. Lenke til kommentar
Horten Market Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Ved fullført mastergrad går jeg rett til nærmeste utenlandske jobb[/font][/color] Har du vurdert å ta utveksling som en del av mastergraden din? Helst to semester, da får du litt bedre feeling med hvordan det er å bo i utlandet. Selv ble jeg overrasket over at det var så stor kulturforskjell i et annet europeisk land som står oss ganske nær. Den sosiale takhøyden i Norge er bemerkelsesverdig større, og jeg følte meg satt fri når jeg flyttet tilbake til Norge. Foreldrene mine har betalt skatten for min utdanning, det er jeg ganske sikker på. Foreldrene dine har ansvaret for deg fremt il du er 18 år, etter det finansierer du livet ditt selv. Du må nok jobbe i mange år før du kommer even med det samfunnet har lagt ut for deg. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Generelt sett synes jeg slike holdninger er hysteriske. Vi bor i verdens beste land, innse det. Det kommer jo helt ann på hvem det er snakk om. Det er ikke nødvendigvis det for de som legger inn mest arbeidsinnsats eller jobber hardt for en god utdannelse. Endret 14. mai 2014 av LiamH Pyramide-sitat fjernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå