Gå til innhold

Leveringstid fra Komplett når ordrestatusen er ''sendt''?

Anbefalte innlegg

Hei. Ordrestatusen på bestillingen min står det sendt på alle 4 tingene jeg har bestilt. Betyr det at kompett sender den nå og at den er på vei? I så fall, hvor lang tid tar det? Fikk kvittering på epost for ca 7 timer siden. Jeg bor i Skien :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene.

Lenke til kommentar
sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa:

sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:

Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene.

Dette står det:

1 av 3 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon, 2 av 3 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport

08.05.2014 15:53, OSLO, NORGE

Beregnet levering: 09.05.2014

Lenke til kommentar

sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa:

sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:

Dette står det:

1 av 3 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon, 2 av 3 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport

Da kommer de nok imorgen. Avvik kan komme da. Men som sagt beregnet leveringstid stemmer mest sannsynlig.

http://sporing.posten.no/index.html

Lenke til kommentar
sicios, den 08 Mai 2014 - 16:30, sa:

Kickass Grandpa, den 08 Mai 2014 - 16:19, sa:

sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa:sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa:

sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:

Dette står det:

Da kommer de nok imorgen. Avvik kan komme da. Men som sagt beregnet leveringstid stemmer mest sannsynlig.

http://sporing.posten.no/index.html

Ok. Da stoler jeg på det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...