MrCusNT Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei. Ordrestatusen på bestillingen min står det sendt på alle 4 tingene jeg har bestilt. Betyr det at kompett sender den nå og at den er på vei? I så fall, hvor lang tid tar det? Fikk kvittering på epost for ca 7 timer siden. Jeg bor i Skien Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Det betyr at du har fått et sendingsnummer du kan forholde deg til. Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) . Endret 8. mai 2014 av sicios Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa: sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene. Dette står det: 1 av 3 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon, 2 av 3 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport 08.05.2014 15:53, OSLO, NORGE Beregnet levering: 09.05.2014 Lenke til kommentar
sicios Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa: sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene. Dette står det: 1 av 3 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon, 2 av 3 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport 08.05.2014 15:53, OSLO, NORGE Beregnet levering: 09.05.2014 Da kommer de nok imorgen. Avvik kan komme da. Men som sagt beregnet leveringstid stemmer mest sannsynlig. http://sporing.posten.no/index.html Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 sicios, den 08 Mai 2014 - 16:30, sa: Kickass Grandpa, den 08 Mai 2014 - 16:19, sa: sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa:sicios, den 08 Mai 2014 - 16:12, sa: sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:sicios, den 08 Mai 2014 - 16:11, sa:Vil nok ikke ta alt for lang tid. Tar med tre-fire dager å få pakke her jeg bor. Når det står sendt hos komplett tror jeg det betyr at komplett sitt lager har sendt ut pakkene videre til posten/leverandøren som leverer pakke. Det varierer vel også ut på hvilke type pakker det er og hvilken pakke det er. Mest sannsynlig får du den i løpet av neste uke. Det varierer også hvor langt du er unna eventuelle post lager og komplett sitt lager. Noen Pakker kommer også med sporing slik at du kan spore pakkene. Dette står det: 1 av 3 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon, 2 av 3 kolli - Sendingen er lastet opp for videre transport 08.05.2014 15:53, OSLO, NORGE Beregnet levering: 09.05.2014 Da kommer de nok imorgen. Avvik kan komme da. Men som sagt beregnet leveringstid stemmer mest sannsynlig. http://sporing.posten.no/index.html Ok. Da stoler jeg på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå