P4niX Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Vurderer å skaffe meg en ekstern harddisk som skal brukes til å frakte data mellom skolen og PCen hjemme. Noen som har forslag? Eventuelt alternaltiv til ekstern harddisk Krav: Bør ikke koste over tusenlappen Trenger ikke å ha plass til mer enn 1GB (men helst litt mer) Må støtte USB 2.0 Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Huff, første post ble helt feil, prøver igjen. Billigste jeg fant på PRISGUIDEN var denne til rett oppunder 1300,- på ITbutikken. Hadde det ikke vært enklere å gå rett til prisguiden? HW.no er mer enn bare forum vet du Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ellers har du denne; MicroStorage 80 GB USB 2.0 Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Huff, første post ble helt feil, prøver igjen. Billigste jeg fant på PRISGUIDEN var denne til rett oppunder 1300,- på ITbutikken. Hadde det ikke vært enklere å gå rett til prisguiden? HW.no er mer enn bare forum vet du Joda, lurte bare på om noen hadde erfaringer eller visste om noen bra produkt til mitt bruk. Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Ellers har du denne; MicroStorage 80 GB USB 2.0 Denne støyer ganske mye... Hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Det er jo en 7200 disk, men hvis du har erfaringer, kan du ikke legge dem inn i databasen? Den andre ( og eneste ) erfaringen sier den har lite støy nemlig. Lenke til kommentar
P4niX Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Ellers har du denne; MicroStorage 80 GB USB 2.0 Denne støyer ganske mye... Hvis det har noe å si. Det er i grunnen ikke et krav at den skal vere støyfri siden resten av maskinen garantert kommer til å overdøve den uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå