Kjærlighets jenta Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei! Jeg er en jente på tretten år som hadde en merkelig, men utrolig fin drøm i natt. Jeg har lenge ønsket meg en kjæreste, en jeg kan klemme, snakke med og ja, kanskje kysse <3Som sagt hadde jeg i natt en veldig fin drøm. Jeg møtte en gutt jeg aldri hadde sett før, ikke på ekte heller, som var så utrolig fin. Går ikke så mye inn på detaljer nå, men kan legge til at han snakket dansk. Vi kysset og det føltes så ekte. Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg kunne føle kysset og leppene hans mot mine. Jeg er overbevist om at jeg ikke kan ha brukt hendene mine heller. Her kommer egentlig spørsmålet; Kan dette være noe som kommer til å skje i framtiden, at jeg virkelig møter en dansk gutt som er så fantastisk og at det blir noe mellom oss? Er det noen der ute som tyder drømmer eller som vet om noen som gjør det gratis? Takk for svar!xoxo Lenke til kommentar
Kjærlighets jenta Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Er desperat etter svar, vær så snill... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei, La meg først få si at du er en usedvanlig velformulert trettenåring. Når det gjelder drømmer, så det et fenomen ved hjernen man ikke helt forstår. Sånn sett er det ikke unikt, da hjernen er et veldig komplisert organ. Drømmer kan gjerne være påvirket av noe man har tenkt mye på, for eksempel rett før du sovner. Det er derimot ingenting som tyder på at drømmer har noen evne til å forutsi fremtiden, til tross for at det har vært mang en overtro koblet opp mot drømmer - for eksempel har noen ment at det var beskjeder fra gudene. Dersom noen tilbyr seg å tolke drømmene dine for penger så er de svindlere, og du burde heller bruke pengene på noe fornuftig. Selvfølgelig kan det hende du finner deg en dansk gutt en gang. Eller en finne, eller skrekk og gru en svenske! Men dersom du ønsker deg en kjæreste vil du være bedre tjent med å snakke med gutter. For eksempel de på skolen din. Dette var kanskje ikke svaret du hadde håpet på, men jeg håper det oppklarer noe. Lenke til kommentar
Kjærlighets jenta Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 Hei, La meg først få si at du er en usedvanlig velformulert trettenåring. Når det gjelder drømmer, så det et fenomen ved hjernen man ikke helt forstår. Sånn sett er det ikke unikt, da hjernen er et veldig komplisert organ. Drømmer kan gjerne være påvirket av noe man har tenkt mye på, for eksempel rett før du sovner. Det er derimot ingenting som tyder på at drømmer har noen evne til å forutsi fremtiden, til tross for at det har vært mang en overtro koblet opp mot drømmer - for eksempel har noen ment at det var beskjeder fra gudene. Dersom noen tilbyr seg å tolke drømmene dine for penger så er de svindlere, og du burde heller bruke pengene på noe fornuftig. Selvfølgelig kan det hende du finner deg en dansk gutt en gang. Eller en finne, eller skrekk og gru en svenske! Men dersom du ønsker deg en kjæreste vil du være bedre tjent med å snakke med gutter. For eksempel de på skolen din. Dette var kanskje ikke svaret du hadde håpet på, men jeg håper det oppklarer noe. Hei, takk for svar. Det var vel kanskje egentlig et slikt svar jeg hadde forventet meg og jeg kan si meg enig i en del av det du skriver. Der i mot, lurer jeg på om du har sett filmen "the secret"? Den handler om loven om tiltrekning, som i denne sammenhengen litt indirekte betyr at du får resultatet av tankene du sender ut i universet. Jeg tror virkelig du hadde likt denne filmen, kanskje du lærer litt nytt av den du også? ;-) Noen andre som har noe å svare? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hei, takk for svar. Det var vel kanskje egentlig et slikt svar jeg hadde forventet meg og jeg kan si meg enig i en del av det du skriver. Der i mot, lurer jeg på om du har sett filmen "the secret"? Den handler om loven om tiltrekning, som i denne sammenhengen litt indirekte betyr at du får resultatet av tankene du sender ut i universet. Jeg tror virkelig du hadde likt denne filmen, kanskje du lærer litt nytt av den du også? ;-) Noen andre som har noe å svare? Jeg leste meg litt opp (Wikipedia<3) rundt denne filmen du nevnte, og ønsker derfor å stille deg følgende spørsmål: Hvordan kan vi få pålitelig kunnskap om verden, og er filmer en pålitelig kilde? Endret 8. mai 2014 av Imlekk Lenke til kommentar
Kjærlighets jenta Skrevet 9. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2014 Hei, takk for svar. Det var vel kanskje egentlig et slikt svar jeg hadde forventet meg og jeg kan si meg enig i en del av det du skriver. Der i mot, lurer jeg på om du har sett filmen "the secret"? Den handler om loven om tiltrekning, som i denne sammenhengen litt indirekte betyr at du får resultatet av tankene du sender ut i universet. Jeg tror virkelig du hadde likt denne filmen, kanskje du lærer litt nytt av den du også? ;-) Noen andre som har noe å svare? Jeg leste meg litt opp (Wikipedia<3) rundt denne filmen du nevnte, og ønsker derfor å stille deg følgende spørsmål: Hvordan kan vi få pålitelig kunnskap om verden, og er filmer en pålitelig kilde? Filmer er vel neppe alltid en pålitelig kilde, men det handler også om hva man ønsker å prøve ut Andbefales å se den Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 "The secret" er desverre ingen hemmelighet og heller ikke sann. Hvis du virkelig ønsker å møte en gutt holder det ikke å sitte inne hele dagen og ønske alt du kan. Du må ut å møte gutter for at det skal skje. Det er absolutt ingen bevis eller grunn til å tro at universet leser eller hører på tankene dine, heller ikke at det du tenker på kommer til å skje. Det eneste du kan er å gjøre noe med det selv, du skaper ditt eget liv. Lenke til kommentar
Bjek Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Nå finnes det ingen link mellom drømmer og virkelighet. Likevel kan det være at du treffer dansken din. Hvis drømmen er noe du vil ta med deg videre i livet, bevisst eller ubevisst, så kan det ende opp med det vi kaller selvoppfyllende profeti. Lenke til kommentar
Kjærlighets jenta Skrevet 10. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Haha, det er nok ikke sånn at å tenke inne hele dagen hjelper, men hvis du virkelig ønsker noe, er det større sjans for at det skjer enn om du ikke gjør. Selv om man må jobbe for det Endret 10. mai 2014 av Kjærlighets jenta Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Haha, det er nok ikke sånn at å tenke inne hele dagen hjelper, men hvis du virkelig ønsker noe, er det større sjans for at det skjer enn om du ikke gjør. Selv om man må jobbe for det Så klart, hvis du ønsker noe og gjør noe med det vil det være større sannsynlighet for at det skjer enn hvis du ikke ønsker det og ikke gjør noe med det. Men det er jo helt åpenbart, og helt unødvendig å prøve å late som det er en "hemmelighet." Endret 10. mai 2014 av PgUp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå