Galexon Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei! Har en MacBook Pro 13" 2012-mod som fra tid til annen, med vekslende tid imellom fryser sånn helt uten videre, uten at jeg kjører tunge programmer eller har mye som kjører. Jeg har versjonen med 4GB Ram installert, og tenkte kanskje problemet kunne være RAM-relatert, men har aldri hatt lignende problemer på f.eks Windows-baserte maskiner. Jeg har prøvd å notere meg hvilke programmer eller prosesser som er åpne når det inntreffer, som regel har det skjedd under streaming av f.eks Netflix, men det har også skjedd utenom dette. Alt fryser, inkludert "badeballen" som forteller at maskinen jobber med noe. Maskinen er ikke et år engang, og jeg har ikke særlig mye programmer installert eller filer på maskinen. Den kjører helt knirkefritt helt inntil frysetidspunktet. Problemet er at jeg bruker maskinen til studiene, og er dermed avhengig av å ha den tilgjengelig. Å sende den fra meg til komplett.no hvor jeg kjøpte den, er derfor litt "last resort". Jeg har installert samtlige oppdateringer, så softwaremessig er den helt oppdatert. Er det andre som har opplevd det samme, som sitter på en fix? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå