bergetun Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Hva betyr egentlig dette ? Funksjonen skal jo veare der i foelge http://linuxkongen.net/~bergetun/phpinfo.php Dette er koden jeg har <?php $myStream = imap_open ("{localhost:143}INBOX", "myUser", "myPassword"); ?> Dette er jo eksempelet php.net gir ogsaa. Jeg har proevd aa aapne php/imap stream til ingen nytte.. Har jo squirrelmail og andre php mail programmer kjoerende paa serveren saa jeg tror ikke det er noe galt der. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 ingen som har peiling ? Finner ikke noe googleinfo om dette heller.. Hele projectet mitt staar fast pga av dette.. Sinnsykt irriterende. Lenke til kommentar
sth Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Har du husket å kompilere php med --with-imap / eller sjekke om imap fungerer på localhost Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 I foelge phpinfo() saa er det kompilert med '--with-imap=shared' '--with-imap-ssl' saa det burde holde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå