Gå til innhold

Quake 4?

Anbefalte innlegg

Har hørt noen rykter om Quake 4. Er det sant eller er det bare tull? Id sa jo at de ikke kom til å lage noen flere Quake spill fordi de følte at quake serien var "komplett". Men ivertfall, hvis q4 kommer så håper jeg de har med noen nye våpen....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Raven Software bekreftet i fjor at de kommer til å utvikle Quake 4. Det er den nye Doom teknologien som skal bli brukt, og det vil bli fokusert ekstra mye på en god singleplayer opplevelse. Men dette er et prosjekt som er en stund inn i fremtiden, og vil uansett ikke bli lansert før etter nye Doom.

Lenke til kommentar

Quote:

TST skrev (2002-02-18 03:27):

Raven Software bekreftet i fjor at de kommer til å utvikle Quake 4. Det er den nye Doom teknologien som skal bli brukt, og det vil bli fokusert ekstra mye på en god singleplayer opplevelse. Men dette er et prosjekt som er en stund inn i fremtiden, og vil uansett ikke bli lansert før etter nye Doom.

Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-18 15:31, B|Real skrev:

Quote:

TST skrev (2002-02-18 03:27):

Men da tur jeg isåfall at Q4 vil bli en stooor skuffelse, forde spillene som raven software hittil har gitt ut og som jeg har testet så har de ikke akkurat ligget høyt på rang-stigen min. Får da indelig håpe at Doom-teknologien blir en god hjelper.

raven lager jo genile spill sof for eksempel et av de råeste spill

Lenke til kommentar

Jeg synes da Elite Force var et ganske brukbart spill - bare så altfor kort. (Det _var_Raven som laget det?)

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-18 15:30, pizzabud skrev:

eller en mere effektiv maskingever eller aller helst minigun.. ble driiitskuffa over det pinglete maskingeveret i quake3, selv blasteren i quake2 var mere effektiv :sad:

nei du må vera meir offansive med maskingeveret viss du vil vinna!!!

Lenke til kommentar

Vel. Minigunnen i UT er ihvertfall ikke for veik. Noen ganger er den rett og slett altfor god. Tar jo og dreper en person med shield på 1 sekund.

Det quake trenger er bedre prediction-våpen. Det er for mye aim idag. Shockriflen i UT er jo suveren der. Et feilsteg og du er dau.

Lenke til kommentar

Hei!

Håper det blir slik som på Quake2..Slik at eg kan være ein liten sau eller helikopter med basoka på hovedet og som spiller basketball..:wink:

Mangen som begynte å lurer når ein spilte mot kvarandre i Quake2 når det kom ein liten sau løpande rundt med ein basoka på hovudet..:wink:

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-18 21:49, nekroz skrev:

Quote:

On 2002-02-18 21:10, pizzabud skrev:

Quote:

On 2002-02-18 18:26, Mulch skrev:

pizzabud: hysj..

hmm, var ikke dette en "litt" unødvendig post?

Akkurat like unødvendig some dine Starcraft og AWP poster... :razz:

hvorfor er poster om starcraft eller awp unødvendige?

en post om det her ville vært det men ikke når topicen ER awp eller starcraft.

Lenke til kommentar

siDDis: LOL!!!! Bra vits! Hehehehee..

Maskingeværet i Q3 er jo alt for bra. Men en må være litt flink å følge fienden..

pizzabud: Det han mente var at du repeterer deg for mye, derfor er mange av postene unødvendige, tror jeg da..

Uansett, Raven sine spill er OK de, men ser mest frem til Doom 3, er det ikke nå til jul at det skal komme? Da skal jeg oppgradere PC'en min! Er vel på tide å degradere AMD750 og GeForce Pro'en snart! Er sjokkert over at den har holdt i 2 år, begynner å gynge litt nå på de nyeste spillene :/

Lenke til kommentar

Quote:

Heh...bare så du vet det så er Raven Software anerkjent for å være et av de få spillutviklerne som aldri har laget noen dårlige spill, og i tillegg er kjent som "mesterne av FPS-spill". Og jeg er helt enig i de utalelsene.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...