ThaKladd Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg har laget et spill og et program som jeg gjerne skulle likt med noen tilbakemeldinger på. De er for såvidt fortsatt under utvikling siden jeg har oppdaget noen feil og bugs. Hovedvekten på kritikken ønsker jeg derfor på om idéen var god, og om det generelt er vellykede prosjekt. Begge to er utviklet i VB. Program: Guitar - http://home.no.net/johninen/guitar.htm Spill: Fight Sephiroth - http://home.no.net/johninen/fightsephiroth.htm ..... jeg vet jeg burde gå over til C++.... Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 på gitar programmet ditt fekk eg runtime error når eg trykte på play, så det funket ikkje! det spillet va kjedeli.... null lyd, det er ikkje gøy å trykke på 4 knapper for så at det står hvor mye skader han fikk! kanskje gøy for 8år siden som eit ms-dos spill.... og pc-speaker lyder men dette var ikkje noe tidsfordriv! Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Du må nok få vekk bugsen i gitar programmet før det går ann å si noe om det. Når det gjelder spillet kan man nok ikke si at du har funnet opp "kruttet", men det er jo en grei start. Det er bare å prøve seg frem å lage litt mer bevegelig grafikk etterhvert. Lenke til kommentar
ThaKladd Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 Har prøvd å fikse bugget på gitar programmet... det er en måte å gjøre det på, trykk clear i startet av programmet, så funker programmet som det skal. tror det har noe med komman i speedboksen å gjøre, det er bare at det funker på min PC uten bug... men på andre pc'r er det bug.. prøv det på ny og gi komentar Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Kansi jeg er dum, men skjønte ingenting. Hva med å begynne med packman? Da kunne jeg gitt deg ordentlig FEEDBACK! Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg har ikke testet ut noen av programmene dine, men gitar-programmet virket lovende. Ideén er i det minste god. Jeg spiller litt gitar selv, men har ikke det minste peiling på noter eller pianospilling, dette kan kanskje hjelpe? Uansett ville et program som gjorde det motsatte være veldig morsomt...men ville muligens vanskelig å gjennomføre (ettersom den generelle gitarspillingen har færre akkorder/'noter' enn pianospill, i det minste når man ikke snakker om fingerspill) Et program som overførte noter til fingerspill-instrukser hadde vært show.... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Prøvde spillet. men skjønte nada... Hva med å legge til en liten "hjelpa meg då-fil", så skjønner jeg nok... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå