Gå til innhold

Xcom: Terror from the deep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe, xp problemer...

hvilken version har du? dos/windows/collectors edition

neida, dette sleit jeg også med det (collectors edition) og det løste jeg med å laste ned en patch som hetter "fodder patch" den fixer windows versionene.

med dos versionen er det bare en gammel windows (95/98/me) eller en god emulator som duger

Lenke til kommentar

Har Windows-versjonene av både XCOM 1 og 2. Funker fett (selv om man må ha en spesiell patch for å få grafikk+lyd til å funke skikkelig på nyere skjermkort) så lenge man bruker en CRT-skjerm. LCD-skjermer takler nemlig ikke den lave oppløsningen spillet kjører på, og som en følge av dette blir bildet kuttet en god del oppe og nede. Justering av LCDen hjelper heller ikke. Og jeg har kun en LCD-skjerm...

I mellomtiden spiller jeg UFO: Aftermath, og venter på at UFO 2000 og Project Xenocide skal bli klare.

Lenke til kommentar
BTW: er det noen som vet hva som skjedde/skjer med x-com last hope?

den hl mod'en

Det samme som har skjedd med dei 3 siste X-Com spilla :p

Fant forresten en ferdig patchet version av X-com Spilla en gang. Som gjør at den kan spilles i windows og at fraten er normal Ikkje superduper rask :)

Har seff spillet fra før...

Lenke til kommentar
BTW: er det noen som vet hva som skjedde/skjer med x-com last hope?

den hl mod'en

Det samme som har skjedd med dei 3 siste X-Com spilla :p

Fant forresten en ferdig patchet version av X-com Spilla en gang. Som gjør at den kan spilles i windows og at fraten er normal Ikkje superduper rask :)

Har seff spillet fra før...

hoff!!

det virker jo som at X-COM blir slått helt sønder og sammen jo, untatt aftermath da, men det er jo ikke en virkelig oppfølger!

den patchen har jeg nevnt flere ganger, og jeg har den.... noen som vil ha??? *hint* *hint* (tror bare den virker på gold/collectors edition)

har dessuten funnet en måte å få apocalypse til å virke under xp, eneste er at musa blir sinnsykt treg, men det er bare å stille opp hastigheten da(kan være logitech drivere, vet ikke) noen som vil høre? (egentlig er det bare å legge in win 98/95/DOS og spille derfra, men det går under xp også!)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...