Gå til innhold

Sponsor avtale


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg lurer på hvordan jeg kan få sponsor avtaler?

 

Jeg driver med kampsport kickboxing. Jeg er veldig flink og ung så jeg vil ha litt hjelp. Jeg vinner ofte og blir invitert ofte til landslagstrening. NM vinner 2012 2013 2014, blitt mange ganger vist på Viasat sport.

 

Det er veldig dyrt idrett når man må reise så mye rundt. jeg er ung og jobber ikke så jeg trenger da sponsor.

 

Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Hei,

 

Jeg lurer på hvordan jeg kan få sponsor avtaler?

 

Jeg driver med kampsport kickboxing. Jeg er veldig flink og ung så jeg vil ha litt hjelp. Jeg vinner ofte og blir invitert ofte til landslagstrening. NM vinner 2012 2013 2014, blitt mange ganger vist på Viasat sport.

 

Det er veldig dyrt idrett når man må reise så mye rundt. jeg er ung og jobber ikke så jeg trenger da sponsor.

 

Noen forslag på hva jeg kan gjøre?

 

Måske skulle du prøve at få fingre i nogen seertal fra viasat sport.

for at kunne overtale en bedrif til at være sponsor må du kunne fortælle dem hvor mange tilskuer der er til stævner, hvor mange der ser det i fjernsyntes osv osv.

Et firma må jo have noget eksponering i retur for sponsor penge, og de har brug for et klart svar på hvad de kan få retur i eksponering. Kan de ikke få et klart svar så kommer der ingen sponsor med mindre du er super eksponering i de daglige medier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...