Gå til innhold

Trenger ny jobb pc ASAP

Anbefalte innlegg

Er det noen på Elkjøp i prisen 5000-7000,- som anbefales?

Ønskede krav:

min 3 USB, HDMI, lav viftestøy, kan være noe arbeidskrevende oppgaver - så kanskje Quad prosessor...?, batteri og oppløsning ikke så viktig - bruker strøm og koblet til ekstern FULL HD skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville ha prøvd en lenovo http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE59416330/lenovo-z50-15-6-barbar-pc-sort

Spør på Elkjøp om den passer til ditt behov. Dersom de sier ja så kjøper du den. Funker den ikke som forventet så benytter deg av den romslige bytteretten med henvisning til at du fikk noe som ikke tilfredstilte ditt behov.

Kan vel ikke bruke en PC å returnere denne igjen? Vil da være en brukt pc - og kanskje formatert pr ganger....

Men nå har ikke jeg studert denne bytteretten så mye...

Lenke til kommentar

Dersom du klarer å ordlegge deg presist nok til selger når du forteller hvilke krav du har til den bærbare og du kan bevise at dette ikke stemmer etter en tids bruk (her snakker vi en dag eller to, maks en uke) så har selgeren et forklaringproblem.

Men som du sier.. dersom selger nekter for at ha lovet deg gull og grønne skoger så sliter du litt med å bytte en bærbar som er brukt når du har kjøpt den over disk. Personlig så har jeg bare positive ting å si om Elkjøp sin pengene tilbake garanti, men har aldri prøvd den på en bærbar.

Tror uansett den Lonovo'en er et ok kjøp. Acer og HP holder jeg meg langt unna. Jeg holder meg generelt langt unna bærbare i den prisklassen, men det er jo snakk om prioriteringer hva man ønsker å bruke av penger på en bærbar. Siden det er en jobb-pc så antar jeg at enten jobben betaler eller at du kan føre det på firmaet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...