steinolavdenførste Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hei. Læreren min sier at jeg ikke får vurdert i samfunnsfaglig engelsk i 3. året på videregående skole. Jeg har spurt om jeg kan ha flere prøver (en del fravær), men hun sier at jeg ikke får flere. Er det NOEN som helst slags lover eller rettigheter jeg kan bruke slik at hun IKKE kan nekte på å gi meg en ekstra prøve slik at jeg får karakter? Takk for svar Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Har du fått varselbrev? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Nei. Det er du som har driti deg ut. 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Som Zarac sier, du har dritet deg ut og du har ikke noen spesielle rettigheter med mindre du ikke har fått varselbrev tror jeg. Det finnes ingen unnskyldninger. Har du slitet med noe annet kunne du lett tatt kontakt med kontaktlærer for å forklare situasjonen, men slik jeg ser det har du bare dritet deg ut og dritet i skolen, og nå har du et lite problem. 2 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Mener å ha lest et sted at læreren ikke kan stryke deg i et fag så lenge hun har vurderingsgrunnlag på deg. Har du skulket alle prøvene, derimot, tror jeg det kan bli verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå