Ida Oftebro Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Nå skal Telenor tjene mer på kundene sine.Vil ha opp prisen på bedriftsabonnementene Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvordan klarer de å ha dårligere lønnsomhet på bedriftskundene? Bedriftsabonnementet jeg sitter med har ikke gode vilkår (for kunden) AtW 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Så med andre ord om du jobber i Telenor er det bare å søke seg vek ellers ryker kanskje ditt hode ved neste runde. Alternativt trenere og sabotere alt arbeid med Tata som stjeler norske arbeidsplasser. Fin arbeidsgiver må jeg si! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvordan klarer de å ha dårligere lønnsomhet på bedriftskundene? Bedriftsabonnementet jeg sitter med har ikke gode vilkår (for kunden) AtW Samme her. Bedriften min har telenor, og betaler 636 kroner pr måned pr bruker for dette: Inkludert i abonnementet3000 minutter 3000 SMS Inntil 3 Mbps Hastighetsreduksjon etter 1 000 MB AVTALETID Surf 5GB 1 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Vi hyrte inn et eksternt firma for å "prute" seg frem til nye mobilabonnementsavtaler med vår daværende leverandør, Telenor, og andre for å spare penger. Vi halverte utgiftene våre og fikk bedre vilkår ved å gå til Telio. Lenke til kommentar
Galen Absalom Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvordan klarer de å ha dårligere lønnsomhet på bedriftskundene? Bedriftsabonnementet jeg sitter med har ikke gode vilkår (for kunden) AtW Samme her, mobilabonnementet jeg har gjennom jobber er svindyrt i forhold til forbrukerversjonene. Men siden jobben betaler, og jeg uansett passerer 6000 kroners grensen for hva jeg må skatte for, har det ikke noe å si for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg