Gå til innhold

Google Play funker ikke på Xperia X10 mini

Anbefalte innlegg

Skal laste ned Snapchat på en ikke helt ny mobil her, og etter et sabla mas med at passordet jeg slo inn til Google-kontoen min ikke var riktig, selv om den selvfølgelig VAR riktig, har jeg nå endelig fått lagt inn Opera i stedet for det lille marerittet av en nettleser som var installert da jeg fikk mobilen. Men Android-driten gir seg jo selvsagt ikke der - og jada, dette er sikkert en gammel versjon av Android, og oppdaterte systemer funker sikkert/forhåpentligvis bedre - uten noe som helst feilmelding funker ikke nedlastinga av Snapchat. Jeg har nok plass, jeg er innlogga osv osv osv osv osv osv osv. Når jeg klikker på "download" begynner mobilen å laste et eller annet, før det hele stopper opp og ingen ting skjer.

Blir jeg nødt til å gå tilbake til iPhone, eller er det mulig å få til dette uten å ha en eller annen grad innen Android?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en telefon med lite minne. 384MB ram for å være eksakt. Nå om dagen leveres telefoner med både 1, 2 og 3 GB med ram.

Det du kan prøve er å stille telefonen tilbake til fabrikkinstillinger. Husk å ta kopi av viktige ting før du gjør dette.

Om du ikke har restartet telefonen siste uken kan du prøve dette først.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Jeg tror at mye av forklaringen ligger i at du har en snart fire år gammel mobil. Det har skjedd mye på de årene, blant annet at dagens apper stiller mye større krav til prosessorkraft, tilgjengelig minne og dessuten skjermstørrelse enn de gjorde for fire år siden.

Blant de ganske mange android'ene jeg har, er en HTC Desire innkjøpt i juli 2010. Det var en telefon som mange ville gi høyrearmen for, men nå må jeg bare akseptere at den er fullstendig akterutseilt. Bare systemoppdateringene alene krever så mye plass at det knapt nok er mulig å installere annet enn to-tre normalstore apper.

Edit: selv en "rykende fersk" HTC Desire C har problemer med noen av Googles apper,

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...