knutby Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Så i PCGW for en tid siden om at de hadde et BITTE LITE bilde med teksten Baldurs gate 3 under... Har lett overalt men har fortsatt ikke funnet noe svar på om den er sannt. PCGW sa ingen ting om det senere. Står ingen tinng om det på bioware sine hjemmesider heller... Noen som vet noe? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Jeg tror egentlig at det var en feil, men man kan alltids håpe.... Kul signatur forresten! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Var nok neppe et bilde av spillet, de bruker ofte å ha små gags og morsomheter som bildetitler både i anmeldelser og nyheter. Det var sikkert bare noe fyren synes "kunne vært" BG3..eller.no. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 En kan jo alltids håpe, men jeg tror nok det er feil... Mvh. S. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det er sikkert feil.. Men siden jeg har runna bg2 minst 8 ganger så vet jeg at det var et bilde fra bg2 motoren (fireball mm.) Hadde vert fett med bg3 Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Yepp! På tide med BG3 nå som høsten og vinteren kommer... Helt fantastisk spill Det finnes jo masse slike spill, men finnes det noen som kan nærme seg Baldur's Gate egentlig? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Det finnes jo masse slike spill, men finnes det noen som kan nærme seg Baldur's Gate egentlig? Ikke sjangs. Må si bg12tob er det beste spillet jeg har spillt.. bedre en selve sjangerene fps og rts Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det var det jeg ante ja. Da må de jo bare få ut BG 3 ferdi med det da PS: Er helt sikker på at BG er mer vanedannene å avhengighets fremkalende enn noe narkotisk stoff. Får jo ikke tid til noe annet Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Hva synes du var den tøffeste delen med bg? Jeg fikk gåsehud x5000000 når Cowled Wizards prater om deg på sluttfilmen til 2ern. "He is to powerfull" noe lignende.. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Tja, det er så lenge siden jeg spilte det at der er vanskeli og komme på noe i farta. Har permisjon fra arbeid i et par uker så det frister å plukke det fram igjen ja Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Du kan jo prøve morrowind 3. Passer bra når man har runna bg2, er litt i samme stilen selv om det ikke når helt opp. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Det heter ikke Morrowind 3, det heter Elder Scrolls 3: Morrowind, eller The Elder Scrolls of Morrowind! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 Uff... lamer.. det er ikke alle som gidder å bruke 10 ekstra sekunder på å skrive det da.. Man ser jo at det var tydelig skrevet når selv du forstod det Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Det finnes jo masse slike spill, men finnes det noen som kan nærme seg Baldur's Gate egentlig? Ikke sjangs. Må si bg12tob er det beste spillet jeg har spillt.. bedre en selve sjangerene fps og rts Tja, Divine Divinity kommer ganske nærme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå