Gå til innhold

Katten død utenfor trappen, mistenker noe kriminelt?


Anbefalte innlegg

 

Kjører ikke bil lenger men har kjørt det før, har ikke hatt problemer med og se ting foran meg uansett om eg kjører i 30 km eller 120km.

 

Som sagt tidligere i tråden, hender det at katter hopper ut i veibanen akkurat i det bilen kjører forbi. Da hjelper det ikke uansett hvor godt du ser...

 

så katten hoppet ut i veien og blev påkjørt og så etterpå gjekk den bort til døren min og døde? makes sense,

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

så katten hoppet ut i veien og blev påkjørt og så etterpå gjekk den bort til døren min og døde? makes sense,

 

Katten kan også ha blitt inndirekte påkjørt ved at den hoppa ut i vegen akkurat i det ein bil kjøyrde forbi slik at katten slo hodet mot siden av bilen.

 

Det som kanskje er mest atypisk er at katten ble funnet på trappa. Normalt sett så vil katter som skader seg gjemme seg bort, og ikkje oppsøke folk.

 

Så mest sannsynleg så har katten blitt påkjørt av nokon som visste at det var din katt, og at dei derfor har flytta katten til trappa for at du skal finne den i staden for å berre etterlate den eller gravlegge den sjølv.

 

Hadde nokon tatt livet av katten med vilje så ville katten ikkje bli etterlatt slik at du kunne finne den. Dette er ei handling frå nokon som er lei for at katten døde.

Dersom katten hadde blitt tatt livet av for å plage deg så hadde det nok vært snakk om betydelig større skader som ikkje hadde etterlatt nokon tvil om kva som hadde skjedd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde nokon tatt livet av katten med vilje så ville katten ikkje bli etterlatt slik at du kunne finne den.

 

Er ikke alltid sånn det fungerer att dem gjømmer kroppen etter att dem dreper den, mangen psykopater sender ut meldingene på denne metoden. istedenfor og skrive en lappe " du skal dø " så dreper dem hunden/katten din istedenfor og bruker det som en beskjed. Men har send mail til dyrevernet så får vi se hva dem tenker. kanske dem har hørt om andre liknende saker i mitt område.

Lenke til kommentar

Javel? Hva er mest sannsynlig da?

 

Alternativ 1: "Noen" har bestemt seg for å sende deg en beskjed. Du skylder ingen penger, du er ute av miljøet for flere år siden, og har ingen kjente fiender pr dags dato. Allikevel bestemmer "noen" seg for å sende deg en ukjent beskjed ved å drepe akkurat din katt. Hvordan de har drept katten er ukjent, men det er få synlige spor på katten så det må ha skjedd raskt/skånsomt eller godt planlagt. Hvilken "beskjed" dette skulle ha kjenner du ikke til, og de la heller ikke igjen noe annet budskap.

 

Alternativ 2: Katten har hoppet ut i en vei, truffet en bil i lav fart, fått indre blødninger som tok livet av katten. Enten så klarte katten å komme seg hjem selv før den døde, eller så har noen tenkt at den bodde hos deg og lagt den på trappa. Enten selve sjåføren av bilen eller noen tilfeldig forbipasserende.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Hadde nokon tatt livet av katten med vilje så ville katten ikkje bli etterlatt slik at du kunne finne den.

 

Er ikke alltid sånn det fungerer att dem gjømmer kroppen etter att dem dreper den, mangen psykopater sender ut meldingene på denne metoden. istedenfor og skrive en lappe " du skal dø " så dreper dem hunden/katten din istedenfor og bruker det som en beskjed. Men har send mail til dyrevernet så får vi se hva dem tenker. kanske dem har hørt om andre liknende saker i mitt område.

 

Du overtenker ikke dette litt a? Har hatt 3 katter påkjørt i et område hvor fartsgrensen er 15km/t bor landlig til. 1 katt døde momentant, 1 måtte avlives og 1 katt overlevde men denne katten måtte igjennom en ganske omfattende operasjon ble fjernet det meste som kan fjernes i katten.. Denne katten lever godt i dag, mannen som påkjørte katten tok katten selv til dyrelegen og betalte regningen. Uansett, tror ikke dyrevernet har noen myndighet i denne saken uansett. Hvis noen har drept din katt er det en politisak, men som sagt 100 ganger før på denne siden ingen har drept din katt med vilje. Den har mest sannsynligvis blitt påkjørt. Og ja katten kan søke hjem før den dør. Bor man i et område hvor det kjører biler er det alltid en sjanse for at dette skjer, og dette bør man være klar over før man skaffer seg katt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

du helt helt hysterisk paranoid, sorry. Alle rasjonelle muligheter vi sier slakter du med at det mååååå jo være noen som dreper katter og slenger dem på trappa til folk. Er ikke noe vits å svare deg mere. Det ER normalt å søke hjem for de dør. både hunder og katter gjør det hvis de klarer å gå. Bikkja til mormor var borte i flere dager, de fant den død under ei trapp i vedskjulet. Den hadde tydelig blitt påkjørt og brukket noe og dødd av senskader.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du må være en skikkelig badass fyr hvis tøffe gutter brekker nakken på kjæledyret ditt og legger 'n på trappa for å fremme a message! Baaaaadass omgangskrets! Kødder ikke med disse folka!

Lås dørene dine om natta, snart kommer de og klipper tærne dine!!

Var ikke akkurat det eg tenkte på, men vanskelig for en liten jente og forstå som ikke har vert borti annet en depresjon og små gutter med hengebukse som henger utenfor 7-eleven og røyker hasj.

 

Er ikke noe vits å svare deg mere.

Hvorfor fortsetter du og svare meg då?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...