Gå til innhold

Gammel reply på en kommentar viser mitt fulle navn (Youtube)

Anbefalte innlegg

Hei,

Mitt fulle og hele navn kommer opp under en video fra en person som har svart på min kommentar. KOmmentaren og svaret er kjempe gammelt, og jeg aner ikke hvorfor mitt fulle navn nå plutselig har kommet. Jeg har slettet youtube kontoen, men likevel står navnet mitt der. Jeg har forsøkt å finne en måte å kontakte google på, men det er jo helt håpløst. Jeg har prøvd alle samtlige guider på nettet om navneendring, men det er tydligvis ikke der problemet ligger.

Kan noen her tipse meg hva jeg burde gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det skjedde da vidor.

Jeg har ikke slengt noen upassende kommentarer, tvert i mot så har jeg kommentert på andres kommentarer og fått noe tilbake. Men jeg vil ikke ha navnet mitt forbundet med den videoen, siden det er om Breivik :eek:

Lenke til kommentar

Jeg tror det skjedde da vidor.

Jeg har ikke slengt noen upassende kommentarer, tvert i mot så har jeg kommentert på andres kommentarer og fått noe tilbake. Men jeg vil ikke ha navnet mitt forbundet med den videoen, siden det er om Breivik :eek:

auda

Lenke til kommentar

Navnet er klistret under "in reply to ...". Garanterer at det kom opp der når jeg fylte inn fult navn på kontoen tilbake i 2010. Det er mulig å trykke på navnet, men da kommer man bare tilbake til kommentar feltet. Det virker som å være en slags bug, så mitt håp er kanskje at det bli fikset senere.

Lenke til kommentar

Ta kontakt med slettmeg.no

De har lang erfaring med å bistå i slike saker.

Takk, det er nå gjort.

Jeg har ingen bruker på youtube nå. Det første jeg gjorde når jeg så at fulle navnet mitt var oppgitt var å forandre det. Det er flere år siden nå, men navnet mitt står fortsatt i kommentar feltet på noen videoer. Så i et desperat forsøk sletta jeg hele kontoen, men det vil ikke vekk.

Jeg kunne forsåvidt ha postet navnet mitt her så dere kan google. Men er redd for at folk kommer til å trykke på videoen slik at den kommer ytterligere lengre opp. Jeg har begynt forberedelser på å prøve å "begrave" den. Men jeg er heldig nok i at den ikke ligger på side 1, men på side 2.

Endret av -JDRCPV43
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...