Gå til innhold

Hjelp med Iphone? (iphone 5 med ios7)

Anbefalte innlegg

Min iphone er i et eller annet dritt modus... ( iphone 5 med ios 7 ) altså mobilen min starter opp til appel logoen så slår den seg av og går tilbake til appel logoen...... sånn holder den på i flere timer... Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det er en måte å resete hele telefonen på, men jeg husker ikke hvordan det er på de nye modellene. Husket hvordan man gjorde det på min gamle 3GS.

Tror det var å holde nede Sleep/Wake knappen og Home knappen nede lenge til telefonen rett og slett starta på nytt (?)

Kan være verdt et forsøk, men har ikke hatt en Apple telefon på lenge så du får prøve å se om det funker.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom ikke reset holder (trykk og hold power og home til den starter på nytt), er nok eneste utvei å gjenopprette fra iTunes på en PC/Mac. Dersom ikke det funker heller, må den på rep eller byttes.

Lenke til kommentar

Meste er vel sagt her, men sakser inn denne fra Apple sine sider
http://support.apple.com/kb/HT1808?viewlocale=no_NO

Hvis du ikke kan oppdatere eller gjenopprette iOS-enheten

Du kan bruke gjenopprettingsmodus hvis du ikke kan oppdatere eller gjenopprette iOS-enheten.

Du må kanskje bruke gjenopprettingsmodus hvis:

• Du ikke kan oppdatere eller gjenopprette fordi iTunes ikke gjenkjenner enheten eller angir at den er "i gjenopprettingsmodus".
  • Apple-logoen forblir på skjermen i flere minutter uten noen fremdriftslinje.
  • Skjermbildet Koble til iTunes vises.

Se hva du kan gjøre hvis fremdriftslinjen forblir på skjermen i flere minutter.

Bruke gjenopprettingsmodus

Gjenopprettingsmodus sletter enheten og gjenoppretter den, noe som skulle løse problemet. Hvis du tidligere har synkronisert med iTunes eller iCloud, kan du kanskje gjenopprette fra sikkerhetskopien etter gjenopprettingen.

1. Slå av enheten. Hvis du ikke kan slå den av, holder du nede Dvale-/vekkeknappen og Hjem-knappen samtidig og venter noen sekunder til enheten slår seg av.
  2. Koble enhetens USB-kabel bare til datamaskinen.
  3. Hold nede enhetens Hjem-knapp når du kobler USB-kabelen til enheten.
  4. Når du ser Koble til iTunes-skjermen, slipper du Hjem-knappen. Hvis du ikke ser denne skjermen, prøver du trinnene 1 til og med 3 én gang til.

HT1808--connect_to_itunes-001-en.png

iTunes skulle åpne og vise en melding som: "iTunes har oppdaget en iPhone i gjenopprettingsmodus. Du må gjenopprette denne iPhone-enheten før den kan brukes sammen med iTunes."
  5. Bruk iTunes til å gjenopprette enheten.

Hvis du ikke ser enheten i iTunes, følger du disse trinnene for Mac eller disse for Windows.

Ellers er det fint om du kun oppretter 1 tråd dersom du har et problem, ting blir veldig rotete når folk oppretter flere tråder med samme problemstilling, lykke til :)

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Full reset sletter selvsagt alt på telefonen. Har du ikke bildestrøm til iCloud? Eller annen backup?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...