wilhelmslo Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 hei. jeg lurer på om noen av dere kan gi en prisvurdering av denne macen. det er en macbook pro 13" early 2011. har oppgradert ram fra 4-10gb. pent brukt. setter pris på alle svar 1 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Vel det kunne kanskje hjelpe litt å si om denne har i5 eller i7 prosessor. Ellers tviler jeg på den er verdt så mye mere en 4000-4500 kr det kommer jo ann på hvordan batteriet er blitt brukt og hvor mange ladesylues det er igjen. om det er tilfelle batteriet er ferd med å død tror jeg du må trekke fra ennå en tusenlapp. Nå er vel det ikke så mange som vil kjøpe mac uten retina så kan være vanskelig å få solgt. Hvis det ikke er til student eller folk som ikke har god økonomi. Endret 8. mai 2014 av LMH1 Lenke til kommentar
wilhelmslo Skrevet 8. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2014 det er i5 og når jeg så i går var den 87% på den batteri testen "coconut battery" takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå