Gå til innhold

Har det klikket for Valve egentlig? Har de aldri tenkt å fikse steam?

Anbefalte innlegg

Saken er enkel nok: Når jeg prøver å starte steam får jeg beskjed om at et eller annen bullshit er feil. Så jeg starter på nytt, og da funker alt fint - helt til neste gang, da ett eller annet bullshit er feil igjen. Hver andre gang jeg starter er det noe feil. Det er irriterende nok i seg selv, men i det siste har steam nektet å starte fullstendig, totalt uten grunn. Dette skjer så ofte at det meste på listen ikke er spillbart lengre. Ja, selv offline. Noe er feil, dermed kræsjer steam og nekter å starte. Nå nettopp klarte steam derimot å gå til helt nytt lavmål og kræsjet mens det drev og kræsjet. Seriøst. Og dette har valve ingenting imot?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regnet med en eller annen fanboy ville si noe sånt. Skjer hver gang. :p

Slike kommentarer er alltid morsomme. Du glemmer at det er millioner av spillere som bruker Steam hver dag. Hvor mye oppstyr tror du det hadde vært hvis alle disse ikke fiikk Steam til å fungere fordi feilen lå hos Steam? De gangene det faktisk skjer noe med Steam sine servere, så er det oppstyr uten like.

Så ja, i dette tilfellet ligger problemet hos deg. Reinstaller Steam og eventuelt sjekk support-sidene deres for hjelp.

Lenke til kommentar

Saken er enkel nok: Når jeg prøver å starte steam får jeg beskjed om at et eller annen bullshit er feil. Så jeg starter på nytt, og da funker alt fint - helt til neste gang, da ett eller annet bullshit er feil igjen. Hver andre gang jeg starter er det noe feil. Det er irriterende nok i seg selv, men i det siste har steam nektet å starte fullstendig, totalt uten grunn. Dette skjer så ofte at det meste på listen ikke er spillbart lengre. Ja, selv offline. Noe er feil, dermed kræsjer steam og nekter å starte. Nå nettopp klarte steam derimot å gå til helt nytt lavmål og kræsjet mens det drev og kræsjet. Seriøst. Og dette har valve ingenting imot?

Usaklig post.

Du klarer ikke forklare problemet ditt, og fremstår som et troll.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...