oddanom Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Hva gjør jeg for at Win XP Pro skal tåle at prossesoren min blir overklokket. Celeron 566 mhz til 700 mhz. Dette har gått greit med alle andre oprativsystemer tidligere. Har nå hatt et par crasher på maskinen under testing og et par re innstaleringer. Alle tips er velkomment Har ingen noen gode svar på dette har mest lyst og gå over til win2000 eller millenium. Synes det er merkelig at det ikke kan gå an og få gått i Administrative Tools og gjort noe med dette. har du noe forslag please si i fra Lenke til kommentar
TROND66 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 hva i allverden snakker du om? operativsystem overkllokking må være det siste og hippeste, kanskje jeg skal hjem og klokke opp windowsen min til 15 vinduer med litt god peltier kjøling på tastaturet Lenke til kommentar
ParanoidCat Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Har du aldri hørt om TweakXP? Hmmm. Går an å laste ned på ocshoot.no. Øker ytelsen ved overklokking. Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 16:14, TROND66 skrev:hva i allverden snakker du om?operativsystem overkllokking må være det siste og hippeste, kanskje jeg skal hjem og klokke opp windowsen min til 15 vinduer med litt god peltier kjøling på tastaturet *latterkrampe* Lenke til kommentar
BBC Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Windows XP er mer kritisk til komponenter sm er overklokket (og generelt dårlige) i forhold til tidligere Windows versjoner. Lenke til kommentar
bensin16 Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Quote: On 2002-02-18 16:14, TROND66 skrev:hva i allverden snakker du om?operativsystem overkllokking må være det siste og hippeste, kanskje jeg skal hjem og klokke opp windowsen min til 15 vinduer med litt god peltier kjøling på tastaturet Hohohohoho.... :grin: :grin: :grin: :grin: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :razz: :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå